ارتباط مستقیم با 30610 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار آموزش مجازی رشته‏ های مجازی دانشگاه سمنان افزایش می‏یابد (3 شهریور 92)

رشته‏ های مجازی دانشگاه سمنان افزایش می‏یابد (3 شهریور 92)

سرپرست آموزش الکترونیک دانشگاه سمنان گفت: پیگیری‏ها برای ایجاد رشته‏های الکترونیک (مجازی) در این دانشگاه از مهرماه پارسال آغاز و تمامی زیرساخت‏های مورد نیاز مهیا شده است.


به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، فرزین یغمایی با بیان اینکه در مرحله اول با موافقت دفتر گسترش و برنامه‏ریزی آموزش عالی، رشته مهندسی کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی در دانشگاه سمنان ایجاد شده است، افزود: در گام‏های بعدی ایجاد رشته‏هایی از جمله عمران، مدیریت و دیگر رشته‏ها در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه ظرفیت پذیرش دانشجو برای مهرماه امسال 40 نفر است، افزود: پذیرش دانشجو در رشته مهندسی کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی در مقطع کارشناسی ارشد و به صورت آموزش محور است و از طریق برگزاری آزمون تخصصی و تکمیل ظرفیت انجام می‏شود.

سرپرست آموزش الکترونیک دانشگاه سمنان در خصوص شرایط مورد نیاز برای دریافت مجوز آموزش مجازی در یک دانشگاه گفت: عموماً آموزش‏های مجازی به دانشگاه‏های بزرگ کشور داده می‏شود و حتماً باید رشته روزانه آن رشته در آن دانشگاه قبلاً ایجاد شده باشد.

یغمایی به مزایای تحصیل مجازی (الکترونیکی) اشاره کرد و گفت: این‏گونه آموزش برای افرادی که دارای مشغله کاری بوده و مایل به ادامه تحصیل هستند اما فرصت حضور در کلاس را ندارند بسیار مفید است و با توجه به گسترش اینترنت به راحتی می‏توانند با این آموزش‏ها در رشته مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهند.

به گفته وی، دانشگاه سمنان جزو نخستین دانشگاه‏های استان سمنان بوده که آموزش مجازی (الکترونیکی) را راه‏اندازی کرده است.

کلمات کلیدی: رشته‏ های مجازی دانشگاه سمنان، رشته‏های مجازی، دانشگاه سمنان، افزایش تعداد رشته‏های مجازی دانشگاه سمنان، آموزش الکترونیک دانشگاه سمنان، رشته‏های الکترونیک

آمار بازدید: 424 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image