ارتباط مستقیم با 30633 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه شرط مدرك آزمون دكتري لغو شد (مرداد 91)

شرط مدرك آزمون دكتري لغو شد (مرداد 91)

مدیرکل دفتر پشتيباني و حمايت آموزش عالي از حذف شرط الزام "مرتبط بودن رشته کارشناسي ارشد" برای ورود به مقطع دكتري در گروه‌های علوم پایه و مهندسی خبرداد و گفت: اين تصمیم از امسال اجرایی می‌شود.


دكتر سعید قدیمی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، گفت: تاکنون داوطلبان آزمون‌های دكتري فقط می‌توانستد در رشته‌های مرتبط با مقطع کارشناسی ارشد خود شرکت کنند که از امسال این شرط برای رشته‌های مهندسی و علوم پایه برداشته می‌شود.

وی با اشاره به تصمیم کمیته فنی و مهندسی شورای عالی برنامه ریزی آموزش عالی، اظهار كرد: بر اين اساس از امسال همه فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد در هر رشته‌ای می‌توانند در آزمون دكتري گروه‌های علوم پایه و فنی و مهندسی شرکت کنند و درصورت پذیرفته شدن و موفقیت در غربال گری‌های آزمون مربوطه، هیچ منعی برای ادامه تحصیل آنها در این رشته‌ها وجود نخواهد داشت.

مدير كل دفتر پشتيباني و حمايت آموزش عالي تاكيد كرد: قید مرتبط بودن رشته‌های کارشناسی ارشد براي ورود به مقطع دكتري همچنان برای گروه‌های علوم انسانی، هنر و کشاورزی وجود دارد و فارغ التحصیلان الزاما باید در آزمون دكتري رشته‌هایی که مرتبط است، شرکت کنند.

کلمات کلیدی: لغو شرط مدرك آزمون دكتري، آزمون دکتری، پذیرش دانشجوی دکتری، حذف شرط الزام مرتبط بودن رشته کارشناسي ارشد، ورود به مقطع دكتري، مقطع دكتري در گروه‌های علوم پایه و مهندسی

آمار بازدید: 387 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image