ارتباط مستقیم با 30548 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری ظرفیت پذیرش دانشجو در تکمیل ظرفیت آزمون دکتری ۹۲ اعلام شد (18 آبان 92)

ظرفیت پذیرش دانشجو در تکمیل ظرفیت آزمون دکتری ۹۲ اعلام شد (18 آبان 92)

مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور ظرفیت پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال ۹۲ را یک هزار و ۷۲۵ نفر اعلام کرد.


حسین توکلی مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به آمار نهایی پذیرفته‌شدگان در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 92 گفت:‌ به منظور پذیرش دانشجو در کد رشته محل‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی کد رشته محل‌های آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال 92 تعداد 20 هزار و 200 داوطلب نسبت به انتخاب کد رشته‌محل‌های تحصیلی مورد علاقه خود از کد رشته امتحانی مربوط اقدام کرده‌اند.

وی افزود: از تعداد کل آمار اعلام شده تعداد 7 هزار و 283 نفر زن و 12 هزار و 917 نفر مرد هستند که به عبارت دیگر 36 و 5 درصد متقاضیان زن و 63 و 95 درصد آنها مرد هستند.

مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور همچنین با اشاره به زمان قرار گرفتن کارنامه متقاضیان بر روی سایت این سازمان خاطرنشان کرد: ‌بر اساس کد رشته محل‌های تحصیلی در هر یک از کد رشته‌های امتحانی، پذیرش و گزینش علمی انجام شده و فهرست اسامی 7 هزار و 336 نفر معرفی شدگان چند برابر ظرفیت مرحله تکمیل ظرفیت در کد رشته محل‌های جدید به همراه کارنامه مربوط در بعدازظهر روز چهارشنبه 15 آبان‌ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

توکلی در ادامه تصریح کرد: از تعداد 7 هزار و 336 نفر معرفی شده تعداد 2 هزار و 444 نفر زن و 4 هزار و 892 نفر مرد هستند.

وی همچنین اذعان داشت: اعلام نتایج این آزمون نیز همزمان با اطلاعیه‌ای به همراه فهرست معرفی‌شدگان بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است که داوطلبان ذی‌ربط می‌توانند نسبت به پرینت کارنامه‌های خود نیز اقدام کنند.

مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش در پایان تأکید کرد: ظرفیت پذیرش در این مرحله یک‌هزار و 725 نفر است.

کلمات کلیدی: ظرفیت پذیرش دانشجو، تکمیل ظرفیت آزمون دکتری ۹۲، تکمیل ظرفیت، آزمون دکتری ۹۲، میزان پذیرش دکتری

آمار بازدید: 471 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image