ارتباط مستقیم با 30633 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی افزایش ناامنی و افسردگی در دانشگاه‌های بنگلادش (29 مرداد 92)

افزایش ناامنی و افسردگی در دانشگاه‌های بنگلادش (29 مرداد 92)

دانشگاه‌های دولتی موظف هستند که به دانشجویان نسبت به فراهم کردن محیطی امن و دوستانه اطمینان دهند اما گزارش‌های اخیر حاکیست که دانشگاه‌های دولتی بنگلادش در این زمینه ناموفق بوده‌اند.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ گزارش‌های اخیر از دانشگاه‌های دولتی بنگلادش حاکیست این دانشگاه‌ها از داشتن مراکز حمایتی روانشناسی برای دانشجویان خود بی‌بهره هستند که این کمبود برخلاف الزامات دادگاه عالی این کشور مبنی بر اتخاذ سیاست‌هایی علیه آزار و اذیت جنسی و فراهم کردن مراکز حمایت روحی و روانی از دانشجویان در دانشگاه‌های دولتی است.



بنابر گزارش‌ها، نرخ ابتلا به افسردگی در بین دانشجویان دانشگاه‌های بنگلادش در حال افزایش است و پنج درصد از دانشجویان به دلیل آزار و اذیت روحی و جنسی از تحصیل در دانشگاه باز می‌مانند.



به گزارش ایسنا به نقل از داکاتریبون، به رغم اینکه تمام دانشگاه‌های دولتی قوانین دادگاه عالی این کشور را پذیرفته‌اند اما تنها تعداد اندکی از آنها اقدام جدی برای اعمال این قوانین انجام داده‌اند.



حتی بزرگترین دانشگاه بنگلادش یعنی دانشگاه «داکا» نیز پست مشاوره ثابت ندارد و تنها دانشجویان سابق روانشناسی به دانشجویان خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهند و این شرایط در سایر دانشگاه‌های دولتی این کشور به مراتب بدتر است.

کلمات کلیدی: دانشگاه‌های بنگلادش، اخبار جدید دانشگاه‌های بنگلادش، تحصیل در دانشگاه‌های بنگلادش، نا امنی در دانشگاه‌های بنگلادش

آمار بازدید: 308 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image