ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی حمایت مالی بانک جهانی از دانشگاه‌های بنگلادش (5 مرداد 92)

حمایت مالی بانک جهانی از دانشگاه‌های بنگلادش (5 مرداد 92)

بانک جهانی اعلام کرد که در پاسخ به درخواست دولت بنگلادش، 110 میلیون دلار اعتبار مالی بیشتر برای راه‌اندازی دور سوم «برنامه صندوق ابداعات دانشگاهی» (AIF) در این کشور، اختصاص می‌دهد.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این کمک مالی اضافی همچنین برای توسعه شبکه آموزشی و تحقیقاتی بنگلادش با عنوان اختصاری BdREN و بهبود کیفیت آموزش در دانشگاه‌های این کشور هزینه خواهد شد.



بانک جهانی اعلام کرد: این اضافه اعتبار، مبلغی معادل 110 میلیون دلار است و به این ترتیب بودجه قبل این طرح که 81 میلیون دلار بوده به 191 میلیون دلار افزایش خواهد یافت.



به گزارش ایسنا به نقل از «داکا تریبون»، در حال حاضر شش دانشگاه دولتی به شبکه BdREN پیوسته‌اند و پیش‌بینی می‌شود امکانات زیربنایی برای پیوستن تمام دانشگاه‌ها به این شبکه فراهم شود.



بانک جهانی که حمایت از برنامه بهبود کیفیت آموزش عالی در بنگلادش (HEQEP) را برعهده دارد، بودجه بیشتر زیرساخت‌های تحقیقاتی مورد نیاز دانشگاه‌های این کشور را تامین می‌کند.



به گفته بانک جهانی، دولت بنگلادش با حمایت این بانک، برنامه بهبود کیفیت آموزش عالی (HEQEP) را از طریق کمیسیون اعتبارات دانشگاه اجرا می‌کند. مقام‌های آموزشی بنگلادش امیدوارند که این حمایت مالی بتواند رقابت در زمینه خلاقیت‌های دانشگاهی را در دانشگاه‌های دولتی و خصوصی این کشور ترویج دهد.

کلمات کلیدی: دانشگاه‌های بنگلادش، اخبار دانشگاه‌های بنگلادش، اخبار جدید دانشگاه‌های بنگلادش، ادامه تحصیل در دانشگاه‌های بنگلادش، تحصیل در دانشگاه‌های بنگلادش، برنامه صندوق ابداعات دانشگاهی، توسعه شبکه آموزشی و تحقیقاتی بنگلادش

آمار بازدید: 355 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image