ارتباط مستقیم با 30712 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار لزوم حذف کاغذبازی‌های اداری از دانشگاه‌ها (27 مرداد 92)

لزوم حذف کاغذبازی‌های اداری از دانشگاه‌ها (27 مرداد 92)

کارشناسان آموزش عالی در استرالیا تاکید کردند که مقررات دولتی استرالیا کاغذبازی‌های اداری زیادی را بر دانشگاه‌های این کشور تحمیل می‌کند.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در یک گزارش ملی از بازبینی کاغذبازی‌های اداری در بخش آموزش عالی این کشور که هفته گذشته منتشر شده تاکید شد که این سیستم وقت‌گیر و خسته‌کننده اداری باید از دانشگاه‌های استرالیا حذف شود.


در پی انتشار این گزارش وزیر آموزش عالی استرالیا بازبینی این سیستم را خواستار شد و مسئولیت انجام این کار را به معاون سابق دانشگاه ملبورن و استاد دانشگاه ملی استرالیا واگذار کرد.


وی با استناد به گزارش فوق تحت عنوان «بازبینی مقررات آموزش عالی» تشریح کرد: این گزارش فرصتی را برای بهبود نظام آموزشی‌ کشورمان فراهم می‌کند و دولت پس از انجام مشورت‌ها به طور رسمی در این زمینه پاسخ خواهد داد.


رئیس اجرایی مرکز نظارت بر دانشگاه‌های استرالیا نیز در این رابطه خاطر نشان ساخت: پیشنهادهای مطرح شده در این گزارش از نیاز به استحکام روابط در جامعه نظارتی و حذف کاغذبازی‌های اداری حمایت می‌کند.


به گزارش ایسنا به نقل از یونیورسیتی ورد نیوز، این گزارش پیش‌بینی کرده است که در سیستم نظارتی جهان در آینده، اداره دانشگاه‌ها باید به خودشان واگذار شود و با مقررات خود دانشگاه‌ها صورت گیرد و «فرهنگ دانشگاهی» به عنوان مهمترین ناظر آموزش، یادگیری و پژوهش برای اداره دانشگاه‌ها پذیرفته شود.

کلمات کلیدی: کاغذبازی‌های اداری، کاغذبازی‌های اداری در دانشگاهها، آموزش عالی در استرالیا، دانشگاههای استرالیا، تحصیل در استرالیا

آمار بازدید: 288 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image