ارتباط مستقیم با 30720 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد معاون دانشگاه آزاد ابراز اميدواري كرد:حل مشكل جذب و نگهداري اعضاي هيات در منطقه 15 (مرداد 91)

معاون دانشگاه آزاد ابراز اميدواري كرد:حل مشكل جذب و نگهداري اعضاي هيات در منطقه 15 (مرداد 91)

معاون هماهنگي دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم توديع و معارفه رياست منطقه 15 دانشگاه آزاد اسلامي تاكيد كرد: اميدوارم مشكل جذب و نگهداري اعضاي هيات علمي با درجه دكتري تا چند سال آينده در استان هرمزگان با مديريت جديد منطقه 15 رفع شود.


به گزارش سرويس دانشگاهي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، مهدوي معاون هماهنگي دانشگاه آزاد ضمن گراميداشت ماه مبارك رمضان، از مديريت جديد اين منطقه خواست سياست جديد دانشگاه آزاد را در سرلوحه كار قرار دهند.

وي با ابراز اميدواري نسبت به رفع مشكل جذب و نگهداري اعضاي هيات علمي با درجه دكتري در اين استان،‌ افزود: با توجه به دستور رياست دانشگاه بايد در هر استان يك آ‍زمايشگاه ملي تخصصي تاسيس شود كه پاسخگوي نيازهاي بومي و ملي باشد.

وي ضمن آرزوي توفيق براي كامراني گفت: او يكي از افتخارات اين استان است و از پشتيباني مردمي و نيروهاي محلي برخودار است و همين مزيت به او اين توانايي را مي‌بخشد كه در كار و برنامه‌ريزی‌هايش قدرتمندتر پيش برود.

به گزارش آنا دانش فرد رييس سابق منطقه 15 ضمن تبريك به كامراني به دستاوردهاي اين منطقه اشاره كرد و گفت: در مدت اين دوسال ما توانستيم از 3 واحد و 7 مركز به 20 واحد و مركز ارتقا پيدا كنيم و از 20 هزار دانشجو به 40 هزار دانشجو برسيم و در يكي از محرومترين نقطه كشور يعني بشاگرد دانشگاه تاسيس كنيم.

كامراني رييس جديد منطقه 15 نيز به برنامه‌هاي كاري خود اشاره داشت كه بطور خلاصه عبارتند از كمك به توسعه استان هرمزگان و بكارگيري علوم دانشگاهي در حل مشكلات فرهنگي، اقتصادي و سياسي، حفظ كرامت انساني و حفظ اموال و امكانات دانشگاه، توجه به شعار امسال، توجه به شاخصهاي آموزش عالي، اصلاح هرم استاد به دانشجو و ارتقاي واحدهاي دانشگاهي به سمت واحدهاي بسيار بزرگ و غيره.

کلمات کلیدی: جذب هیات علمی دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد، نگهداري اعضاي هيات دانشگاه آزاد، مشکل جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 475 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
ناشناس پنج شنبه ۱۹ امرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۳

دکتر کامرانی به درد مدیریت در این سطح نمی خورد. دانشگاه بازهم به عقب بر می گردد.