ارتباط مستقیم با 30701 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد پرواز هواپیمای بدون سرنشین خورشیدی دانشگاه آزاد قزوین (29 مهر 91)

پرواز هواپیمای بدون سرنشین خورشیدی دانشگاه آزاد قزوین (29 مهر 91)

«آفر»،هواپیمای بدون سرنشین خورشیدی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، اسفندماه در مسابقات کشوری کیش به پرواز در خواهد آمد



به گزارش سرویس فناوری ایسنا، پیام خلج، سرپرست گروه هواپیمای بدون سرنشین در خصوص قابلیت های این هوایپما گفت: هواپیمای بدون سرنشین دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، قدرت پرواز در ارتفاع بالا را دارد و می تواند‌ فیلم برداری و عکاسی کرده و به صورت همزمان فیلم و عکس را ارسال کند.


وی افزود: کار طراحی این هوایپما طی شش ماه و از ابتدای سال جاری در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی قزوین آغاز شده است و هواپیمای بدون سرنشین این مرکز اسفند ماه سال جاری در مسابقات قهرمانی کشور در کیش به پرواز در خواهد آمد.


خلج خاطر نشان کرد: برای اولین بار است که یک تیم از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در رقابت های هواپیماهای بدون سرنشین در سطح کشور حضور می یابد و با 100 تیم از دانشگاه های سراسر کشور رقابت می کند.


وی افزود: برای ساخت اولین هواپیمای بدون سرنشین در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، 10 دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های مکانیک، کامپیوتر و برق با یکدیگر همکاری می کنند.


سرپرست گروه هواپیمای بدون سرنشین دانشگاه آزاد اسلامی قزوین همچنین از احتمال پرواز «آفر»، نخستین هواپیمای خورشیدی بدون سرنشین در رقابت های جهانی خبر داد.


وی در خصوص این مسابقات و قابلیت های این هواپیمای خورشیدی بدون سرنشین گفت: هواپیمای خورشیدی بدون سرنشین دانشگاه آزاد اسلامی قزوین که در نوع خود در کشور مشابه ندارد در صورت انجام مراحل اداری و هماهنگی های لازم در رقابت های جهانی این رشته در سال 2013 در کشور آمریکا شرکت می کند.


خلج افزود: برای پرواز «آفر» اولین هواپیمای خورشیدی بدون سرنشین در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین 20 دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های مکانیک، کامپیوتر و برق با یکدیگر همکاری می کنند.


وی ادامه داد: فاز دوم طراحی هواپیمای خورشیدی بدون سرنشین از اوایل اردیبهشت ماه سال آینده آغاز می شود و طی آن به دنبال کاهش وزن هوایپما و افزایش سرعت آن هستیم.


هواپیمای «آفر» اسفند ماه در مسابقات قهرمانی کشوری کیش رونمایی خواهد شد.

کلمات کلیدی: هواپیمای بدون سرنشین، هواپیمای بدون سرنشین خورشیدی، هواپیمای خورشیدی، دانشگاه آزاد قزوین، دانشگاه آزاد، هواپیمای آفر

آمار بازدید: 429 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image