ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی نتایج پزشکی از لیسانس دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد (16 مرداد 92)

نتایج پزشکی از لیسانس دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد (16 مرداد 92)

اسامي پذيرفته شدگان نهايي ششمين دوره آزمون پذيرش دانشجو از مقطع كارشناسي به دكتري پزشكي سال تحصيلي92-93 از سوی دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد.


به گزارش خبرنگار مهر، در این دوره 10 نفر پذیرفته شده اند که از افراد (مشروط) با اخذ تعهد كتبي مبني بر اينكه در ترم اول تحصيلي در تمامي دروس ارائه شده نمره كمتر از 14 (چهارده) اخذ نکرده و معدل كل از 15 (پانزده) كمتر‌ نباشد ثبت نام به عمل خواهد آمد و پس از حصول شرايط فوق وضيعت ثبت نام نامبردگان به وضيعت قطعي تبديل می شود.

در این دوره ابوالفضل باغبان يوسفخاني، زينب پاشا زانوس، سيد محمد پيري، آيلار آهنگري، مريم سليماني شكوه، مطهره صفاري، زينب غفاري، راضيه محمدخاني، علي ممي زاده، نسيم همتي پذیرفته شده اند.

قبول قطعي نامبردگان منوط به رويت اصل مدارك و تأييد جهت مدارك مذكور پس از استعلام از مبادي ذيربط خواهد بود و در صورت مغايرت مدارك واصله با آئين نامه ثبت نامي پذيرش نامبردگان كان لم يكن تلقي مي شود.

دوره پذیرش پزشکی از لیسانس با هدف پذیرش دانشجوی پزشکی با توانمندی بالا از دوره های کارشناسی از 5 سال پیش در دانشگاه علوم پزشکی تهران در حال انجام است.

کلمات کلیدی: نتایج پزشکی از لیسانس، دوره پذیرش پزشکی از لیسانس، پذیرش دانشجوی پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی تهران، اسامي پذيرفته شدگان نهايي ششمين دوره آزمون پذيرش دانشجو از مقطع كارشناسي به دكتري پزشكي، ششمين دوره آزمون، پذيرش دانشجو از مقطع كارشناسي به دكتري پزشكي

آمار بازدید: 416 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image