ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی تشکیل حلقه‌های استاد و مشاور در دانشگاه علوم پزشکی تهران (9 مرداد 92)

تشکیل حلقه‌های استاد و مشاور در دانشگاه علوم پزشکی تهران (9 مرداد 92)

مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري دردانشگاه علوم پزشكي تهران از تشکیل حلقه های مشاور و استاد راهنما در دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد و گفت: اساتید مذکور به عنوان راهنما و مشاور دانشجویان پزشکی فعالیت می کنند.


حجت الاسلام نیکزاد عیسی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در یک نگاه عام همه اعضای هیات علمی که در کلاس های مختلف درس حاضر می شوند، دانشجویان آنها را به عنوان الگو می بینند.

وی ادامه داد: دانشجویان در تمام مشکلاتی که با آن مواجه هستند به این اساتید رجوع می کنند. استاد در یک نگاه کلی یک مربی ، مشاور و الگو برای دانشجو است، اگر با این دید، نگاه کنیم پس اساتید ما در این حوزه نیاز به دانش‌افزایی و افزایش اطلاعات در مباحث دینی و فرهنگی اجتماعی دارند تا پاسخگوی سئوال و نیازهای دانشجویان باشند.

مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم پزشكي تهران افزود: در یک نگاه خاص‌تر در خیلی از دانشگاه‌های ما حلقه‌های مشاور و استاد راهنما تشکیل شده است به ویژه در دانشگاه علوم پزشکی تهران خیلی از اساتید به عنوان استاد راهنما و مشاور دانشجویان مطرح هستند.

وی ادامه داد: بنابراین این گروه خاص نیازمند افزایش اطلاعات خود در مسایل فرهنگی، معنوی و اجتماعی هستند که ضیافت اندیشه اساتید یکی از این راه کارها برای افزایش اطلاعات دینی، فرهنگی و اجتماعی اساتید است.

کلمات کلیدی: تشکیل حلقه‌های استاد و مشاور، اخبار جدید تشکیل حلقه‌های استاد و مشاور، دانشگاه علوم پزشکی تهران، اخبار جدید دانشگاه علوم پزشکی تهران، مشاوره در دانشگاه علوم پزشکی تهران، مشاور و الگو برای دانشجو، حلقه‌های مشاور و استاد راهنما

آمار بازدید: 277 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image