ارتباط مستقیم با 30609 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خوابگاههای دانشگاه بین المللی امام خمینی خصوصی نمی شوند (13 مرداد 92)

خوابگاههای دانشگاه بین المللی امام خمینی خصوصی نمی شوند (13 مرداد 92)

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت: این دانشگاه چون دانشجویان غیرایرانی را اسکان می دهد از این رو نمی تواند خوابگاه‌های خود را به بخش خصوصی واگذار کند بنابراین باید مجوز و بودجه در اختیار دانشگاه قرار دهند تا خوابگاه ها را توسعه دهد. عبدالعلی آل بویه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به خوابگاه های دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت: وضعیت کلی خوابگاه ها مناسب و خوب است ولی بخشی از ساختمان های مورد استفاده برای خوابگاه ها، قدیمی بوده از این رو هر سال مقادیر بسیاری از اعتبارات صرف تعمیرات این بناها می شود.


وی ادامه داد: از طرفی هم چند سالی است که اجازه نمی دهند از بودجه های عمومی برای احداث خوابگاه استفاده شود و با توجه به اینکه دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) رسالتی خاص بر عهده دارد و دانشجویان غیرایرانی را اسکان می دهد از این رو نمی تواند خوابگاه های خود را به بخش خصوصی واگذار کند.

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) ادامه داد: دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) چون دانشجوی خارجی پذیرش می کند باید به حکم ضرورت مجوز و بودجه در اختیار دانشگاه قرار دهند تا بتواند خوابگاه دولتی ساخته و خوابگاه‌ها را توسعه داده و بهینه سازی کند.

وی افزود: امیدواریم با رفع مشکلات قانونی، به زودی مجوز ساخت خوابگاه را از دولت اخذ کنیم.

کلمات کلیدی: خوابگاههای دانشگاه بین المللی امام خمینی، اخبار جدید خوابگاههای دانشگاه بین المللی امام خمینی، خصوصی سازی خوابگاههای دانشگاه بین المللی امام خمینی، خوابگاههای دانشجویی، دانشگاه بین المللی امام خمینی

آمار بازدید: 350 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image