ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه امتیاز ویژه صنعتی به دانشجویان و اساتید دانشگاه امیرکبیر (13 مرداد 92)

امتیاز ویژه صنعتی به دانشجویان و اساتید دانشگاه امیرکبیر (13 مرداد 92)

آیین‌نامه بازدیدهای صنعتی برای دانشجویان کارشناسی و اساتید دانشگاه صنعتی امیرکبیر به منظور توسعه بازدیدهای صنعتی تدوین شد که بر اساس آن به اساتید و دانشجویان فعال امتیازاتی اختصاص می‌یابد.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این آیین‌نامه تشویقی برای توسعه بازدیدهای صنعتی دانشجویان و اساتید است و طبق این آیین‌نامه برای دانشجویان که گزارش مطلوبی را از بازدیدهای خود از صنایع ارائه کنند، امتیازاتی در نظر گرفته می‌شود.


همچنین برای اساتیدی که در بازدیدهای صنعتی فعال باشند، امتیازاتی در زمینه گرفته شده است که در ارتقاء مرتبه علمی لحاظ خواهد شد.


برای گسترش ارتباط دانشجویان کارشناسی با صنعت این ایده مطرح شد تا دانشجویان و اساتید تنها به بازدید در چند درس اکتفا نکرده و بازدید از مراکز صنعتی را گسترش دهند تا بتوانند پس از فارغ‌التحصیلی به خوبی با صنعت ارتباط برقرار کنند.

کلمات کلیدی: اساتید دانشگاه امیرکبیر، امتیاز ویژه اساتید دانشگاه امیرکبیر، امتیاز صنعتی اساتید دانشگاه امیرکبیر، دانشگاه امیرکبیر، دانشجویان دانشگاه امیرکبیر، بازدیدهای صنعتی برای دانشجویان، اساتید دانشگاه صنعتی امیرکبیر

آمار بازدید: 230 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image