ارتباط مستقیم با 30741 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد زمینه برای تبدیل دانشگاه بوشهر به دانشگاه جامع فراهم است (13 مرداد 92)

زمینه برای تبدیل دانشگاه بوشهر به دانشگاه جامع فراهم است (13 مرداد 92)

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: دانشگاه بوشهر در تقسیمات دانشگاه‌های آزاد، جزو دانشگاه‌های بزرگ و تیپ دو محسوب می‌شود که بعد از دانشگاه‌های جامع قرار دارند ضمن اینکه زمینه برای تبدیل به دانشگاه جامع هم فراهم است.


به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا جمال‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نیازسنجی رشته‌های مورد نیاز در استان بوشهر چگونه انجام می‌شود، اظهار داشت: نیاز سنجی رشته‌های مورد نیاز در استان بوشهر بر اساس طرح جامع آموزشی و با تایید شورای گسترش دانشگاه انجام می‌شود.

جمال‌زاده افزود: طرح جامع آموزشی که در بوشهر هم به تصویب رسیده نقشه راهی برای آینده است که بدانیم چه رشته‌هایی نیاز داریم.

وی بیان کرد: بر اساس طرح جامع آموزشی و بر مبنای نظرات خاص کارشناسانه و ظرفیت‌هایی که در استان است، رشته‌های مورد نظر را شناسایی می‌کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر ادامه داد: شورای گسترش دانشگاه نیز رشته‌های مورد نیاز سطح استان را پیگیری و تایید می‌کند.

جمال‌زاده با بیان اینکه تقریبا برای هر 50 دانشجو باید یک استاد داشته باشیم، اضافه کرد: در دانشگاه‌های آزاد در استان بوشهر 180 عضو هیئت علمی تمام و نیمه وقت و 400 تا 500 استاد حق التدریس داریم.

وی در پاسخ به سوالی در مورد تفکیک دانشگاه آزاد بوشهر و یاسوج از منطقه 16 گفت: هنوز این تفکیک صورت نگرفته و دانشگاه آزاد بوشهر همچنان جزو دانشگاه منطقه 16 است، اما بناست مناطقی که دو دانشگاه هستند تبدیل به یک واحد شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر بیان کرد: بنای دانشگاه آزاد این است که این دانشگاه به صورت هیئت امنایی استانی اداره شود و 17 عضو هم داشته باشد.

جمال‌‍‌زاده ادامه داد: دانشگاه آزاد بوشهر در تقسیمات دانشگاه‌های آزاد، جزو دانشگاه‌های بزرگ و تیپ دو محسوب می‌شود که بعد از دانشگاه‌های جامع قرار دارند ضمن اینکه زمینه برای تبدیل به دانشگاه جامع هم فراهم است.

وی افزود: ارتباط چندانی با دانشگاه‌های خارجی نداشتیم تنها یک تفاهم نامه با دانشگاه توکیو قرار بود انجام شود که گام‌های اولیه آن برداشته شده اما اجرایی نشده است.

کلمات کلیدی: تبدیل دانشگاه بوشهر به دانشگاه جامع، دانشگاه بوشهر، اخبار جدید دانشگاه بوشهر، دانشگاه جامع، دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، دانشگاه‌های بزرگ و تیپ دو، دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 286 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image