ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد زمان آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه آزاد (14 تیر 92)

زمان آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه آزاد (14 تیر 92)

رئیس واحد تهران شمال دانشگاه آزاد با اشاره به آغاز سال تحصیلی ۹۲-۹۳ از نیمه شهریورماه، گفت: این دانشگاه از 15 شهریورماه آمادگی کامل برای ارایه خدمات به دانشجویان را دارد.


مسعود اخوان‌فرد رئیس واحد تهران شمال دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه آزاد، سال تحصیلی 92-93 همزمان با دانشگاه‌های دولتی از 15 شهریورماه آغاز می‌شود و این تقویم به نفع دانشجویان است زیرا می‌توانند واحدهایی را نیز در ترم تابستانی بگذرانند.

وی افزود: دانشگاه آزاد برای آغاز سال تحصیلی از نیمه شهریورماه مشکلی ندارد و از نظر تامین امکانات برای دانشجویان، آماده خدمت رسانی است.

اخوان‌فرد ادامه داد: از نظر آموزشی نیز تلاش می‌کنیم تا شرایط حضور اساتید و برگزاری منظم کلاس‌ها از 15 شهریورماه فراهم باشد.

رئیس واحد تهران شمال دانشگاه آزاد گفت: تقویم آموزشی دانشگاه‌ آزاد نیز مطابق با تقویم آموزشی دانشگاه‌های دولتی است و این تقویم به نفع دانشجویان تنظیم شده است.

کلمات کلیدی: سال تحصیلی جدید دانشگاه آزاد، سال تحصیلی جدید، دانشگاه آزاد، اخبار دانشگاه آزاد، خبرهای جدید دانشگاه آزاد، اخبار سال جدید دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 911 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image