ارتباط مستقیم با 30741 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور هدیه ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ریالی برای دانشجویان دانشگاه پیام نور (12 مرداد 92)

هدیه ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ریالی برای دانشجویان دانشگاه پیام نور (12 مرداد 92)

معاون امور مالی دانشگاه پیام‌نور گفت: با صدور کارت‌های اعتباری برای پرداخت شهریه دانشجویان دانشگاه پیام‌نور، هدیه‌های ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ریالی از طریق این کارت‌ها به دانشجویان این دانشگاه تعلق می‌گیرد.


فرشاد ابراهیم‌پور معاونت امور مالی دانشگاه پیام‌نور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت:با صدور کارت‌های اعتباری برای پرداخت شهریه دانشجویان دانشگاه پیام‌نور، هدیه‌های 100 و 200 هزار ریالی از طریق این کارت‌ها به دانشجویان این دانشگاه تعلق می‌گیرد.

وی افزود: این مبالغ با توجه به مقطع تحصیلی دانشجویان تغییر می‌کند و مبلغ 100 هزار ریال برای دانشجویان مقطع کارشناسی و 200 هزار ریال برای دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی در نظر گرفته شده است.

معاون امور مالی دانشگاه پیام‌نور در ادامه خاطرنشان کرد: هدیه‌ها از طریق کارت‌های اعتباری صادر شده برای دانشجویان قابل برداشت است و این اقدام با همکاری بانک صادرات به عنوان بانک عامل دانشگاه پیام‌نور صورت گرفته است.

کلمات کلیدی: دانشجویان دانشگاه پیام نور، دانشجویان، دانشگاه پیام نور، هدایای دانشجویان دانشگاه پیام نور، کارت‌های اعتباری برای پرداخت شهریه دانشجویان دانشگاه پیام‌نور، پرداخت شهریه دانشجویان دانشگاه پیام‌نور،پرداخت شهریه، دانشجویان دانشگاه پیام‌نور

آمار بازدید: 341 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image