ارتباط مستقیم با 30707 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار سایر اخبار کسری 75 میلیاردی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم

کسری 75 میلیاردی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم

رئیس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه تعهدات صندوق رفاه دانشجویان اعتباری معادل 115 میلیارد تومان است اظهار کرد: با توجه به تامین شدن اعتبار 40 میلیارد تومانی صندوق رفاه دانشجویان، این صندوق با 75 میلیارد تومان کسری اعتبار مواجه است.


به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ دکتر صدیقی در دوازدهمین مجمع عمومی اتحاد دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی با اشاره به اینکه اعتبارات دانشگاه‌ها برای وام در حالی ابلاغ شده که منابع آن محقق نشده، از عدم تحقق اعتبارات در نظر گرفته شده انتقاد کرد.


وی با بیان اینکه اعتباری معادل هفت میلیارد تومان یارانه به موسسات غیر دولتی و غیر انتفاعی پرداخت شده خاطر نشان کرد: در وام شهریه نیز اعتباری معادل 17 میلیارد تومان پرداخت شده که در این زمینه نیز با عقب ماندگی مواجهیم.


به گفته رئیس سازمان امور دانشجویان، ممکن است صندوق رفاه دانشجویان تا پایان اسفندماه سال جاری نتواند تعهدات خود را پرداخت کند.



صدیقی همچنین با عنوان اینکه در بحث ارسال اطلاعات موسسات با مشکل مواجهیم گفت: باید به روز رسانی اطلاعات انجام شود چرا که تا پایان اسفندماه سال جاری از مجموع 358 موسسه تنها 227 موسسه اطلاعات خود را به روز کرده‌اند البته اخیرا در اسفندماه نیز 30 موسسه به تعداد موسساتی که اطلاعات خود را به روز رسانی کرده‌اند اضافه شده است.

رئیس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه تا کنون چیزی حدود 300 موسسه آمار خود را به روز کرده‌اند، اظهار کرد: باید به روزرسانی توسط تمامی موسسات انجام شود تا بتوانند در صورت پرداخت اعتبار تا پایان اسفندماه از این تخصیص اعتبار بهره مند شوند.

صدیقی همچنین در مورد رتبه بندی موسسات و دانشگاه‌های غیردولتی و غیرانتفاعی گفت: باید با کمک اتحادیه و دفتر مربوطه در وزارتخانه شاهد رتبه بندی موسسات غیرانتفاعی و غیردولتی باشیم.

رئیس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه بر اساس بخشنامه پرداخت شهریه دانشجویان غیرانتفاعی و خارج به داخل کمتر از دانشگاه‌های دولتی است تصریح کرد: انتظار داریم با ایجاد رتبه بندی توسط دانشگاه‌های غیر دولتی و غیر انتفاعی همان شهریه دانشگاه‌های دولتی اخذ شود.

صدیقی به ارتقا و رتبه بندی مربیان غیرانتفاعی و غیردولتی نیز اشاره کرد و گفت: وظیفه آموزش عالی است که به فکر ارتقای مربیان غیرانتفاعی و غیردولتی باشد تا در تحصیلات تکمیلی شاهد بالا بردن کیفیت آنها باشیم.

رئیس سازمان امور دانشجویان در پایان با تاکید بر اینکه باید سرمایه گذاری بر روی فارغ التحصیلان دکترای بیکار انجام شود، اظهار کرد: باید سرمایه خود را بر روی فارغ التحصیلان دکتری بیکار در کشور قرار دهیم و به تربیت فارغ التحصیلان دکتری بپردازیم.

آمار بازدید: 262 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image