ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه موسسه سوره در انتظار موافقت قطعی وزارت علوم برای ارتقا به دانشگاه (9 مرداد 92)

موسسه سوره در انتظار موافقت قطعی وزارت علوم برای ارتقا به دانشگاه (9 مرداد 92)

رییس دانشگاه سوره با اشاره به کسب موافقت اصولی وزارت علوم با ارتقای موسسه سوره به دانشگاه در بهمن ماه سال 89، گفت: با توجه به پیشرفت دانشگاه در حوزه‌ هیات علمی و استانداردسازی فضای آموزشی طی سه سال گذشته، دانشگاه سوره خواستار موافقت قطعی شورای گسترش وزارت علوم است.




محمد روشن در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به افزایش دو برابری اعضای هیات علمی دانشگاه طی چند سال اخیر، تصریح کرد: در حال حاضر دانشگاه سوره 54 عضو هیات علمی تمام وقت و 356 عضو هیات علمی مدعو دارد و به علت جوان بودن دانشگاه استاد بازنشسته‌ای ندارد.



وی با بیان اینکه نسبت استاندارد وزارت علوم برای دانشگاه‌های هنر یک به 30 است، افزود: دانشکده سوره دارای 23 مربی برای تکمیل کادر هیات علمی به صورت بورسیه دکترای تخصصی است که در شش دانشگاه تهران مشغول به تحصیل هستند.



روشن اظهار داشت: امیدواریم با فراغت از تحصیل این قبیل مربیان هرم اعضای هیات علمی دانشگاه سوره به سبک دانشگاه‌های دولتی برسد و از این حیث نیز به استانداردهای لازم وزارت علوم نزدیک شویم.





ایجاد سه رشته جدید در ارشد در دانشگاه سوره




وی با بیان اینکه از ابتدای سال تحصیلی 85-86 دانشگاه فاقد هر رشته‌ای در تحصیلات تکمیلی بوده است، تصریح کرد: دانشگاه سوره از مهرماه 85 در مقطع تحصیلات تکمیلی در شش رشته پذیرش دانشجو داشته است، اما در حال حاضر این دانشگاه در 16 رشته در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.



رییس دانشگاه سوره از ایجاد سه رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد خبر داد و افزود: دانشگاه سوره در سه رشته معماری داخلی، مدیریت رسانه و مهندسی معماری در مقطع کارشناسی ارشد از مهرماه امسال دانشجو می‌پذیرد.





جذب دانشجوی مدیریت فرهنگی و حقوق رسانه در صورت تصویب شورای گسترش




وی با بیان اینکه جذب هر دانشجو بستگی به اخذ مجوز‌های لازم از شورای گسترش آموزش عالی دارد، اظهارکرد: امیدواریم دانشگاه با رایزنی‌هایی که با دفتر گسترش آموزش عالی داشته و با ارائه اسناد و مدارک مورد نیاز بتواند در رشته‌های مدیریت فرهنگی و حقوق رسانه دانشجو جذب کند.



روشن با اشاره به مکاتبات به عمل آمده با وزارت علوم، تصریح کرد: تلاش دانشگاه این است که پس از طی تشریفات قانونی نسبت به راه‌اندازی دکتری تخصصی ادبیات فارسی گرایش انقلاب اسلامی و گرایش دفاع مقدس بزودی نسبت به جذب دانشجو اقدام کند.



وی با بیان اینکه هدف دانشگاه تربیت هنرمند مستعد دینی و تقویت نیروهای جبهه فرهنگی انقلاب است، افزود: آنچه در حوزه مقاومت و در حوزه هنری و سایر مراکز وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی انجام می‌شود، به شکل آکادمیک نیز پیگیری و به شکل آموزش‌های دانشگاهی دنبال می‌شود.


کلمات کلیدی: موسسه سوره، اخبار جدید موسسه سوره، ارتقا موسسه سوره، جذب دانشجوی مدیریت فرهنگی و حقوق رسانه، جذب دانشجوی مدیریت فرهنگی و حقوق رسانه در موسسه سوره، جذب دانشجو، سه رشته جدید در ارشد در دانشگاه سوره، دانشگاه سوره

آمار بازدید: 396 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image