ارتباط مستقیم با 30802 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار دوره‌های آموزشی برای مدیران زن در دانشگاه‌های آسیا (8 مرداد 92)

دوره‌های آموزشی برای مدیران زن در دانشگاه‌های آسیا (8 مرداد 92)

در حالی که دانشکده‌های اقتصادی مطرح در کشورهای غربی نظیر دانشگاه‌ه هاروارد، آکسفورد و استنفورد از دیرباز دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت را منحصرا برای زنان مدیر و پیشرو در عرصه تجارت و اقتصاد ارائه می‌دهند، اکنون دانشگاه‌های آسیایی نیز ارائه این دوره‌ها را برای زنان آغاز کرده‌اند.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ماه گذشته دانشگاه هنگ‌کنگ بخش نخست برنامه تحصیلی خود با عنوان «برنامه مدیریت زنان» را راه‌اندازی کرد که این دوره به منظور آموزش زنان آسیایی برگزار می‌شود.



پس از اتمام این دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت به فارغ‌التحصیلان گواهی رسمی اعطا می‌شود. این دوره‌ها 10 هزار دلار هزینه دربرداشته و شامل رشته‌های مدیریت راهبردی، مقررات بورس،‌ حل اختلافات و علوم اخلاق می‌شوند.



«آمی لائو»، مدیر دانشکده‌های بازرگانی هنگ‌کنگ و مدیر برنامه فوق درباره این برنامه آموزشی گفت: در این برنامه دوره‌های کوتاه‌مدت ارائه می‌شوند و تمرکز اصلی آنها روی ظرفیت‌های مدیریت در آسیا است و ما تصمیم گرفتیم در وهله اول بر روی زنان تمرکز کنیم چرا که با محدودیت فعالیت زنان در این عرصه مواجه هستیم.



وی افزود: این برنامه قصد دارد عدم تعادل جنسیتی را در هیئت‌ مدیره‌ شرکت‌ها و سازمان‌ها رفع کند.



بنابر گزارش موسسه «مشاوره مدیریت مک‌کنزی» در سال 2012 میلادی، زنان در هیئت‌ مدیره سازمان‌ها و عرصه مدیریت در آسیا سهم کمتر از شش درصد دارند در حالی که در اروپا سهم زنان در این عرصه 17 درصد و در آمریکا 15 درصد است.



به گزارش ایسنا به نقل از نیویورک تایمز، سایر دانشگاه‌های آسیایی نیز ارائه دوره‌های کوتاه‌مدت برای زنان را آغاز کرده‌اند.

کلمات کلیدی: دوره‌های آموزشی برای مدیران زن، دانشگاه‌های آسیا، مدیران زن، آموزش مدیران زن، برنامه مدیریت زنان، مدیریت راهبردی، رشته مقررات بورس، رشته حل اختلافات، رشته علوم اخلاق، مشاوره مدیریت مک‌کنزی، دوره های کوتاه مدت دانشگاه‌های آسیایی

آمار بازدید: 259 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image