ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی دانشگاه ملی سنگاپور، گوی رقابت را از دانشگاه‌های آسیایی ربود (20 شهریور 92)

دانشگاه ملی سنگاپور، گوی رقابت را از دانشگاه‌های آسیایی ربود (20 شهریور 92)

در یک رتبه‌بندی جدید از دانشگاه‌های جهان، «دانشگاه ملی سنگاپور» موفق شد جایگاه نخست دانشگاه‌های آسیایی را از هنگ‌کنگ گرفته و از آن خود سازد.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، موسسه مشاوره آموزشی «Quacquarelli Symonds» لندن در رتبه‌بندی جدید دانشگاه‌های جهان اعلام کرد که دانشگاه ملی سنگاپور برای اولین بار توانست رتبه نخست دانشگاه‌های آسیایی را به خود اختصاص دهد.



در این رتبه‌بندی که روز گذشته (سه‌شنبه) منتشر شد، این دانشگاه به رتبه بیست و چهارم در این فهرست جهانی ارتقا یافته است. همچنین یکی‌دیگر از دانشگاه‌های سنگاپور موسوم به دانشگاه فناوری «نان‌یانگ» با شش رتبه ارتقاء به رتبه 41 در جهان دست یافت.



«تان چورچوآن»، رییس دانشگاه ملی سنگاپور گفت: از دست یافتن به این موقعیت، احساس رضایت داریم و این موفقیت بازتاب حمایت‌های قوی آموزش عالی است.



وی افزود: تمام تلاش‌ خود را خواهیم کرد تا روی جذب و آموزش دانشجویان، کارمندان و اساتید متبحر متمرکز شویم.



همچنین «برتیل آندرسون»، رییس دانشگاه فناوری نان‌یانگ گفت: دستیابی به این رتبه برای دانشگاه ما که 22 سال قدمت دارد، تحسین‌برانگیز است.



به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری شینهوا، وی اظهار داشت: جذب اساتید عالی از تمام نقاط جهان به مهارت ما افزوده است. این اساتید همچنین اقدام به منتشر کردن تحقیقات خود کرده‌اند که در جهان شناخته شده است.


کلمات کلیدی: دانشگاه ملی سنگاپور، وضعیت علمی دانشگاه ملی سنگاپور، جایگاه علمی دانشگاه ملی سنگاپور، رتبه‌بندی جدید از دانشگاه‌های جهان، جایگاه نخست دانشگاه‌های آسیایی

آمار بازدید: 265 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image