ارتباط مستقیم با 30618 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی تربیت کاردان بهورزی در دستورکار وزارت بهداشت (7 مرداد 92)

تربیت کاردان بهورزی در دستورکار وزارت بهداشت (7 مرداد 92)

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از انجام اقدامات لازم برای پذیرش افراد دیپلمه و تربیت آنان به عنوان کاردان بهورزی برای خانه های بهداشت در آینده خبر داد.



به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر طریقت منفرد درمراسم افتتاح خانه بهداشت دکتر کامل شادپور در منطقه افجه لواسانات گفت: پیش از این افراد با مدرک سیکل می توانستند با گذراندن آموزش هایی در خانه های بهداشت بهورزی کنند، ولی برای ارائه خدمات مطلوبتر و کیفی تر به مردم از این پس برنامه هایی داریم که افراد را با دیپلم بپذیریم و با تحصیل آنان در مقطع کاردانی، کاردانان بهورزی را به خانه های بهداشت اقصی نقاط کشور تزریق کنیم.


وزیر بهداشت همچنین از هزینه 1300 میلیارد تومانی مجمع خیرین سلامت برای بهداشت و درمان کشور از بدو تاسیس تاکنون خبر داد و افزود: با تلاش های مجمع خیرین سلامت و اشتیاق خیران کشور هر خیری آرزو دارد در بهداشت و درمان کشور سرمایه های خود را هزینه کند که بهره برداری از این سرمایه گذارهای ذیقیمت مستلزم دقت در به کارگیری از امکانات است.

وی ادامه داد: متاسفانه به رغم پیشرفت های چشمگیر در تربیت نیروی انسانی و تربیت 70 هزار پزشک عمومی شاهد آن خدمات بهداشتی و درمانی که شایسته ارائه به مردم است نیستیم.

کلمات کلیدی: کاردان بهورزی، تربیت کاردان بهورزی، وزارت بهداشت، برنامه های وزارت بهداشت، پذیرش افراد دیپلمه و تربیت آنان به عنوان کاردان بهورزی، پذیرش افراد دیپلمه، خانه های بهداشت

آمار بازدید: 494 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image