ارتباط مستقیم با 30708 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار توقف راه اندازی برخی ازرشته های علوم انسانی در دانشگاه رازی (28 تیر 92)

توقف راه اندازی برخی ازرشته های علوم انسانی در دانشگاه رازی (28 تیر 92)

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه از توقف راه اندازی برخی از رشته های علوم انسانی در این دانشگاه خبر داد و گفت: استان در برخی از رشته‌های علوم انسانی اشباع شده است بنابراین راه اندازی این رشته ها در دانشگاه متوقف شد.


دکتر محمد مهدیی خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در حال حاضر برنامه دانشگاه رازی کرمانشاه گسترش تحصیلات تکمیلی، توسعه رشته های بین رشته ای و توسعه رشته های فنی مهندسی است.

وی ادامه داد: استان کرمانشاه در برخی رشته ها به ویژه رشته های علوم انسانی و یا رشته کشاورزی که فارغ التحصیلان زیادی دارد اشباع شده بنابراین دانشگاه رازی سرمایه گذاری در خصوص این رشته ها نخواهد کرد و راه اندازی این رشته ها را متوقف کرده و به دنبال افزایش کیفیت است.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه به جذب 120 بورسیه هیات علمی طی دو سال گذشته اشاره کرد و گفت: با افزایش رشته ها نیاز دانشگاه هم به عضو هیات علمی افزایش پیدا می کند.

وی افزود: درحال حاضر380 عضو هیات علمی در دانشگاه رازی کرمانشاه مشغول فعالیت هستند و نسبت استاد به دانشجو حدود یک به 30 است، باید آنقدر هیات علمی جذب کنیم که این نسبت به یک به 20 برسد ضمن اینکه استاندارد اعلام شده توسط وزات علوم یک به 17 است.

کلمات کلیدی: رشته های علوم انسانی، راه اندازی رشته های علوم انسانی، اخبار جدید رشته های علوم انسانی، رشته های علوم انسانی در دانشگاه رازی، دانشگاه رازی کرمانشاه، اخبار جدید دانشگاه رازی کرمانشاه، رشته های تحصیلی دانشگاه رازی کرمانشاه، دانشگاه رازی کرمانشاه

آمار بازدید: 456 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image