ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه کسری 30 درصدی دانشگاه زابل در سال 91 (28 تیر 92)

کسری 30 درصدی دانشگاه زابل در سال 91 (28 تیر 92)

رییس دانشگاه زابل با اشاره به ابلاغ بودجه 92 به دانشگاه، گفت: دولت 47 میلیارد تومان بودجه جاری و 10 میلیارد تومان بودجه عمرانی برای دانشگاه زابل تصویب کرده است که امیدواریم کل این مبلغ به دانشگاه تخصیص داده شود.




محمد لوکاتی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ با بیان اینکه سال گذشته تنها 60 درصد بودجه تصویبی به دانشگاه تخصیص داده شد، افزود: دانشگاه سال گذشته با 30 درصد کسری بودجه مواجه بود.



وی با بیان اینکه سال گذشته بخشی از پروژه‌های عمرانی دانشگاه به تعویق افتاد، تصریح کرد: دانشگاه در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی با مشکلی مواجه نبود.



لوکاتی با اشاره به برنامه‌ریزی و صرفه جویی دانشگاه در امور حاشیه‌ای، افزود: علی‌رغم مشکلات مالی به ویژه در حوزه عمرانی دانشگاه توانست پروژه‌های عمرانی بسیاری را انجام دهد.



وی محوطه سازی و معابر دانشگاه و احداث سه پارکینگ بزرگ برای ماشین دانشجویان و اساتید و اتوبوس‌های دانشگاه همچنین احداث سالن اجتماعات 700 نفری را جزو اقدامات عمرانی دانشگاه در سال گذشته عنوان کرد و افزود: احداث آمفی تئاتر،‌ دانشکده منابع طبیعی و سازمان مرکزی جزو برنامه‌ها و پروژه‌های سال جاری است که با تخصیص اعتبارات کار آن‌ها را شروع می‌کنیم.

کلمات کلیدی: دانشگاه زابل، بودجه دانشگاهها، کسر بودجه دانشگاهها، کسر بودجه دانشگاه زابل، میزان بودجه دانشگاه زابل، اخبار جدید دانشگاه زابل، اخبار دانشگاه زابل، کسری بودجه دانشگاه زابل، پروژه های عمرانی دانشگاه زابل

آمار بازدید: 354 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image