ارتباط مستقیم با 30732 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه مخالفت دولت با افزایش بودجه دانشگاهها

مخالفت دولت با افزایش بودجه دانشگاهها

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از مخالفت دولت با افزایش بودجه دانشگاهها در سال 93 خبر داد و گفت: متأسفانه دولت در این زمینه گوش شنوا ندارد.




رضا صابری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت افزایش بودجه سال 93 دانشگاههای کشور در مجلس، گفت: تاکنون اقدام مطلوبی در خصوص بودجه دانشگاههای کشور در مجلس اتفاق نیفتاده است.

وی ادامه داد: متاسفانه هر پیشنهاد مناسبی هم که در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح شد، دولت با آن در صحن مخالفت کرد و با مخالفت دولت و کمیسیون تلفیق، رای مناسبی به پیشنهاد افزایش بودجه دانشگاهها داده نشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، اضافه کرد: وزارت علوم هم به کمیسیون تلفیق پیشنهاداتی برای افزایش اعتبارات دانشگاهها در سال آینده اعلام و کمیسیون آموزش هم مبلغ 500 میلیارد تومان به بودجه دانشگاهها اضافه کرد. چون برخی دانشگاهها از نظر بودجه مشکلات جدی دارند، اما این رقم به 400 و سپس به 300 و در نهایت اعلام کردند که این میزان بودجه در اختیار نیست و رئیس جمهور هم با افزایش سقف بودجه مخالفت کرد.

صابری افزود: بنابراین هنوز میزان افزایش بودجه دانشگاهها به قطعیت نزدیک نشده است.

این نماینده مجلس از برگزاری جلسات مجلس و وزارت علوم با دولت خبر داد و گفت: به همراه محمد حسین امید - معاون اداری مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری چند جلسه با دولت در دفاع از صحبتهای وی در خصوص بودجه ها برگزار کردیم ولی دولت گوش شنوا ندارد.

آمار بازدید: 260 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image