ارتباط مستقیم با 30741 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی دو سوم ورودی دانشگاه‌های مالزی متعلق به دختران (25 تیر 92)

دو سوم ورودی دانشگاه‌های مالزی متعلق به دختران (25 تیر 92)

دختران دو سوم ورودی‌های جدید دانشگاه‌های مالزی را تشکیل می‌دهند.


به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در مالزی، مرشید سیراف مدیر کل دپارتمان آموزش عالی مالزی، گفت: برای سال تحصیلی 2013/14 از مجموع 41 هزار و 573 متقاضی پذیرفته شده برای ورود به دانشگاه‌های دولتی مالزی در دوره کارشناسی 68.02 درصد یا 28 هزار و 280 نفر دختر بوده‌اند.



وی تصریح کرد: مجموع متقاضیان برای ورود به مقطع کارشناسی سال تحصیلی جدید 68 هزار و 702 نفر بوده است که 58.9 درصد آنها متقاضی تحصیل در رشته‌های علمی و 41.1 درصد نیز متقاضی ادامه تحصیل در رشته‌های هنری بوده‌اند.



این مقام مالزیایی همچنین گفت: از مجموع پذیرفته‌شدگان 74.3 درصد مالای، 19 درصد چینی، 4.4 درصد هندی و مابقی از اقوام دیگر بوده‌اند.



این آمار در حالی منتشر می‌شود که چندی پیش و در جریان سفر نخست وزیر مالزی به انگلیس، شهردار لندن در اظهارنظری جنجال برانگیز گفته بود که زنان مالزیایی برای پیدا کردن شوهر به دانشگاه می‌روند.

کلمات کلیدی: دانشگاه‌های مالزی، ورودی های دانشگاه‌های مالزی، دانشجویان دانشگاه‌های مالزی، دانشجویان پسر دانشگاه‌های مالزی، دانشجویان دختر دانشگاه‌های مالزی، تحصیل در دانشگاه‌های مالزی، ادامه تحصیل در مالزی، ورودی‌های جدید دانشگاه‌های مالزی

آمار بازدید: 320 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image