ارتباط مستقیم با 30618 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد همکاری دانشگاه آزاد اهر با دانشگاه‌های مالزی (30 آذر 92)

همکاری دانشگاه آزاد اهر با دانشگاه‌های مالزی (30 آذر 92)

همزمان با کنفرانس ملی “افق های پایدار در آموزش زبان و ادبیات انگلیسی” تفاهم نامه همکاری علمی و آموزشی با نمایندگان دانشگاه های یو اس ام و سلطان ادریس مالزی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر امضا شد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه آذربایجان شرقی، در امضای این تفاهمنامه که نمایندگان امور بین الملل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند بر توسعه روابط بین دو دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر و دو دانشگاه یو اس ام و سلطان ادریس مالزی مسئولین دانشگاه در جهت تبادل تجربیات و یافته های علمی و پژوهشی تأکید کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، هدف از امضای این تفاهم نامه را توجه به ارتقاء دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به بین‌المللی با توسعه همکاری های علمی، آموزشی، پژوهشی و اجرای پروژه های مشترک تحقیقاتی و پژوهشی اعلام کرد.


محمد خلیلی با اشاره به ظرفیت موجود دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به جهت وجود اساتید با تجربه با مرتبه علمی بالاتر دانشجویان و اساتید نخبه، همچنین گفت: امکانات و تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی و تحقیقاتی بر تبادل تجربیات در عرصه های علمی و آموزشی و تحقیقاتی و وجود 39 رشته در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد دراین واحد، پتانسیل مناسبی برای توسعه این همکاری ها است.


وی از برگزاری کنفرانس های بین المللی توسط این دانشگاه خبر داد و افزود: تلاش داریم با تداوم این همکاری های بین دانشگاهی با مشارکت دانشگاه های طرف قرارداد خارجی کنفرانس های بین المللی برگزار کنیم.

آمار بازدید: 390 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image