ارتباط مستقیم با 30720 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی تدابیر جدید کمیسیون اروپا برای آموزش عالی (24 تیر 92)

تدابیر جدید کمیسیون اروپا برای آموزش عالی (24 تیر 92)

کمیسیون اروپا برای تحکیم موقعیت بین‌المللی خود در عرصه آموزش عالی، راهکارهای جدیدی را با هدف «جهانی‌سازی آموزش عالی » بکار بسته است.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ کمیسیون اروپا طبق این راهکارهای جدید متعهد به حمایت‌های دولتی قوی‌تر و حمایت‌های مالی بیشتر شده است.



این کمیسیون همچنین از کشورهای اروپایی درخواست کرده که از قوانین مهاجرتی به جای ایجاد موانع بیشتر در راه تسهیل مهاجرت استفاده کنند.



کمیسیون اروپا در 11 ژوئیه سال جاری میلادی (2013) طی اطلاعیه‌ای با موضوع «آموزش عالی اروپا در جهان» اعلام کرد: راهکارهای جدید تلاشی جدی برای فائق آمدن بر چالش‌های جهانی‌سازی است. این تدابیر تنها برای جذب دانشجویان خارجی به اروپا طرح‌ریزی نشده‌اند بلکه بر انجام اقدامات جدی‌تر برای بهبود شرایط آموزشی دانشجویان اروپایی نیز تاکید دارند چرا که بسیاری از دانشجویان اروپایی هنوز در بعد بین‌المللی آموزش عالی به دست فراموشی سپرده شده‌اند.



به گزارش ایسنا به نقل از یونیورسیتی ورلد نیوز، «آندرولا واسیلیو»، از اعضای کمیسیون اروپا در رابطه با راهکارهای جدید گفت: هدف اصلی از ارائه تدابیر جدید، توسعه موقعیت اروپا در چشم‌انداز آموزش بین‌المللی نیست بلکه هدف اصلی حفظ جایگاه فعلی این قاره است. اروپا می‌تواند نسبت به داشتن سهم 45 درصدی از کل دانشجویان بین‌المللی در جهان راضی باشد اما نباید به این مهم قانع شود چرا که شمار دانشجویان بین‌المللی در جهان همچنان در حال افزایش است. برآوردها حاکی از افزایش شمار دانشجویان از چهار میلیون نفر در حال حاضر به هفت میلیون نفر تا پایان دهه جاری میلادی است که این رشد بیشتر در بین دانشجویان کشورهای هندوستان، چین و کره جنوبی رخ می‌دهد.


کلمات کلیدی: آموزش عالی، آموزش عالی اروپا، اخبار جدید آموزش عالی اروپا، تحصیل در اروپا، ادامه تحصیل در اروپا، شرایط جدید تحصیل در اروپا، وضعیت تحصیل در اروپا چگونه است

آمار بازدید: 259 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image