ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی نرخ بالای اشتغال در میان فارغ‌التحصیلان لهستانی (22 تیر 92)

نرخ بالای اشتغال در میان فارغ‌التحصیلان لهستانی (22 تیر 92)

نرخ بالای اشتغال در میان جامعه دانشگاهی لهستان، این کشور را از این نظر از سایر کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اقتصادی و توسعه OECD متمایز کرده است.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ طبق اطلاعات منتشر شده در گزارش اخیر سازمان همکاری‌های اقتصادی و توسعه (OECD)،‌ در لهستان کسب شغل ارتباط تنگاتنگی با داشتن مدرک دانشگاهی دارد.


در این گزارش آمده است که در سال 2011 میلادی 85 درصد از جمعیت 25 تا 64 سال این کشور که دارای مدرک دانشگاهی بودند، موفق به استخدام شدند در حالی که این رقم در افراد دارای مدرک دیپلم متوسطه 66 درصد بوده است.


از سوی دیگر این آمار تایید می‌کند که افزایش سالانه شمار فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در لهستان سریعتر از سایر کشورهای عضو OECD است به طوری که در خلال سال‌های 2000 تا 2011 میلادی، نرخ جوانان دارای مدرک دانشگاهی سالانه حدود 10 درصد افزایش یافته و این رقم سه برابر بیشتر از میانگین جوانان دارای تحصیلات دانشگاهی در کشورهای عضو OECD است.


به گزارش ایسنا به نقل از یونیورسیتی ورلد نیوز، در این گزارش همچنین اعلام شد که بین جامعه جوان لهستان در گروه سنی 25 تا 34 سال و جامعه بالغ آن در گروه سنی 55 تا 64 سال، 26 درصد اختلاف در میزان اخذ مدرک دانشگاهی وجود دارد.

کلمات کلیدی: فارغ‌التحصیلان لهستانی، اشتغال فارغ‌التحصیلان لهستانی، جامعه دانشگاهی لهستان، اشتغال فارغ‌التحصیلان، کار برای فارغ‌التحصیلان، اشتغال در میان جامعه دانشگاهی لهستان، اشتغال در میان جامعه دانشگاهی

آمار بازدید: 233 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image