ارتباط مستقیم با 30613 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی سیاست‌های جذب هیات علمی در دانشگاه علوم پزشکی ایران (19 تیر 92)

سیاست‌های جذب هیات علمی در دانشگاه علوم پزشکی ایران (19 تیر 92)

دبیر هیات اجرایی جذب دانشگاه علوم پزشکی ایران از جذب عضو هیات علمی در این دانشگاه خبر داد.




به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر پیرمرادی با اشاره به آغاز بکار هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران برای جذب هیات علمی در پی تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: بر این اساس گروه‌ها و دانشکده‌ها باید درخواست‌های خود را به دبیرخانه هیات اجرایی جذب دانشگاه اعلام تا از طریق وزارت بهداشت اعلام نیاز آنها در سطح کشور منعکس شود.



دبیر هیات اجرایی جذب دانشگاه علوم پزشکی ایران، تاکید کرد: معمولاً فراخوان دو بار در سال در دانشگاه‌های سراسر کشور اعلام می‌شود و متقاضیان می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند و پس از طی مراحل ذیربط، جذب و به خدمت بپردازند.



پیرمرادی با اشاره به اینکه هیات عالی جذب اعضای هیات علمی در ستاد شورای عالی انقلاب فرهنگی، فهرست هیات اجرایی جذب هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران را تایید و ابلاغ کرده است، اظهارداشت: آیین‌نامه تشکیل هیات اجرایی جذب دانشگاه‌ها در 19 تیرماه 86 توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد که این اتفاق در حقیقت برای وحدت رویه در ساز و کار اجرایی برای جذب هیات علمی در سراسر کشور بوده است.



وی ادامه داد: بر اساس این دستورالعمل هیات مرکزی جذب در وزارتخانه‌ها و هیات اجرایی جذب در دانشگاه‌ها تاسیس می شود که البته دانشگاه علوم پزشکی ایران هم از اولین دانشگاه‌هایی است که هیات اجرایی جذب در آن تصویب و شروع بکار کرد.



وی افزود: بر اساس آیین‌نامه موجود دو نفر از اعضای حقوقی هیات اجرایی جذب دانشگاه‌ها، رییس دانشگاه و نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هستند و افراد حقیقی بین 5 تا 7 نفر توسط رییس دانشگاه به شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام و پس از تصویب شورای عالی جذب شورای عالی انقلای فرهنگی حکم آنها به عنوان هیات اجرایی جذب دانشگاه صادر می‌شود و از میان آنها یک نفر از سوی رییس دانشگاه به عنوان دبیر هیات اجرایی جذب دانشگاه منصوب خواهد شد.



پیرمرادی در پایان، گفت: هدف نهایی از جذب برای اعضای هیات علمی در سراسر کشور این است که افراد بر اساس نبوغ و استعدادهای شخصی، گروه مورد نظر خود را انتخاب کنند و وارد محیط دانشگاه شده و به خدمت سازنده و ارزشمند خود مشغول شوند.

کلمات کلیدی: سیاست‌های جذب هیات علمی، سیاست‌های استخدام هیات علمی، استخدام هیات علمی، جذب هیات علمی، دانشگاه علوم پزشکی ایران، جذب مدرس در دانشگاه علوم پزشکی ایران، جذب عضو هیات علمی در دانشگاه علوم پزشکی ایران، علوم پزشکی

آمار بازدید: 600 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image