ارتباط مستقیم با 30685 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی بالا بودن معدل سن هیات علمی و ایجاد 5 رشته جدید ارشد در دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران (4 مرداد 92)

بالا بودن معدل سن هیات علمی و ایجاد 5 رشته جدید ارشد در دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران (4 مرداد 92)

رییس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران از تصویب پنج رشته جدید کارشناسی ارشد در این دانشکده خبر داد و گفت: دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران با کمبود فضای فیزیکی روبروست که بزودی رفع می‌شود.



علیرضا مصداقی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه دانشگاه‌هایی که در تهران هستند به دلیل قدیمی بودن، فضای آموزشی و پژوهشی وسیعی ندارند، گفت: طی این چند سال توسعه آموزشی و پژوهشی زیادی در کشور، به ویژه در دور‌ه‌های کارشناسی ارشد، phd و mph ایجاد شده است، بنابراین طبیعی است که فضای آموزشی به نسبت دانشجو و هیات علمی مناسب نباشد.


وی با اشاره به کمبود فضای فیزیکی در دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: همیشه در فکر اصلاح این فضاها هستیم و دانشگاه نیز در تلاش است که فضای خود را از جمله در دانشکده بهداشت توسعه دهد که امیدواریم این مشکلات بزودی رفع شود.



بالا بودن معدل سن هیات علمی در دانشکده بهداشت


مصداقی نیا با بیان اینکه دانشکده بهداشت از حضور تعداد قابل توجهی عضو هیات علمی برخوردار است و هرم مناسبی از نظر هیات علمی در این دانشگاه وجود دارد، گفت: به دلیل بالا بودن معدل سن هیات علمی و سوابق کاری آنها طبیعتا دانشگاه در این فکر است که جذب نیروی جدید در دانشکده بهداشت داشته باشد.


مصداقی نیا با اشاره به تصویب پنج رشته جدید کارشناسی ارشد در دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران با عنوان بهداشت پرتوها، سم شناسی محیط، مدیریت تاسیسات شهری، مدیریت پسماند، اکولوژی انسانی، گفت: این پنج رشته در شورای برنامه‌ریزی به تصویب رسیده و آمادگی داریم که در این رشته‌ها پذیرش دانشجو داشته باشیم.


وی از راه‌اندازی دوره DRPH در دانشکده بهداشت خبر داد و گفت: منتظر تصویب این دوره در شورای برنامه ریزی علوم پزشکی هستیم تا به عنوان مقطعی جدید در آموزش مدیریت ایجاد شود و مدیران حوزه سلامت که در حوزه بهداشت فعالیت می‌کنند، بتوانند این دوره را طی کنند.

کلمات کلیدی: سن هیات علمی، سن هیات علمی در دانشکده بهداشت، رشته جدید ارشد در دانشکده بهداشت، رشته جدید ارشد، دانشکده بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی تهران، سن اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران، اخبار جدید دانشگاه علوم پزشکی تهران

آمار بازدید: 429 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image