ارتباط مستقیم با 30633 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور استقبال از طرح تفحص نمایندگان از دانشگاه پیام نور توسط رئیس دانشگاه پیام نور (مرداد 91)

استقبال از طرح تفحص نمایندگان از دانشگاه پیام نور توسط رئیس دانشگاه پیام نور (مرداد 91)

رئیس دانشگاه پیام نور با استقبال از مطرح شدن تفحص از این دانشگاه توسط 30 نماینده مجلس شورای اسلامی، گفت: بدون شک از این موضوع استقبال می کنم و مشکلی با تفحص از دانشگاه پیام نور ندارم.


حسن زیاری در گفتگو با خبرنگار مهر، پس از شنیدن موارد تفحص از دانشگاه پیام نور از جمله برخوردهای غیراسلامی و غیراخلاقی با دانشجویان و استادان، جذب اعضای هیأت علمی خارج از ضوابط، بررسی قراردادها و مناقصات عمرانی، پرداخت‌ پاداش‌های بی‌رویه همچنین راه ‌اندازی واحدهای پیام‌نور گفت: برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی دور جدید نمایندگی را در حال سپری هستند و تمایل دارند اطلاعات بیشتری از دانشگاه پیام نور داشته باشند.

وی تاکید کرد که نمایندگان مجلس شورای اسلامی حق دارند در این باره هر سوالی که دارند بپرسند و دانشگاه پیام نور هم پاسخگوی آنان خواهد بود.

به گزارش مهر، هفته گذشته 30 نماینده مجلس تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد دانشگاه پیام‌ نور را در 13 بند به هیات رئیسه مجلس ارائه کرده اند.

کلمات کلیدی: طرح تفحص نمایندگان از دانشگاه پیام نور، دانشگاه پیام نور، عکس العمل رئیس دانشگاه پیام نور در برابر طرح تفحص نمایندگان از دانشگاه پیام نور، تفحص از دانشگاه پیام نور

آمار بازدید: 383 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image