ارتباط مستقیم با 30741 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور دانشگاه پیام نور ایلام هنوز سالن مطالعه ندارد (18 مهر 91)

دانشگاه پیام نور ایلام هنوز سالن مطالعه ندارد (18 مهر 91)

دانشگاه پیام نور ايلام با وجود اینکه تعداد زیادی دانشجو دارد، اما همچنان فاقد سالن مطالعه است.


سالن مطالعه دانشگاه‌ معمولا محل تجمع دانشجویانی است که دوست دارند ساعات حضور در دانشگاه را در این محیط بگذرانند و با یار قديمي مهربان خلوتی کنند و از تنهایی شلوغی‌های بیهوده به این مکان پناه ببرند.

به گزارش سرويس دانشگاهي ايسنا، امیر رضایی دانشجوی دانشگاه پیام نور ایلام گفت: با وجود اینکه ساختمان دانشگاه از نظر ظاهری تفاوت های زیادی با سال گذشته کرده است اما جای سالن مطالعه در اين دانشگاه هنوز خالی است .

یکی دیگر از دانشجویان نیز اظهار کرد: با وجود اینکه شهریه هایی که از دانشجویان دانشگاه گرفته می شود هر ترم نسبت به ترم های گذشته بالاتر می رود اما متاسفانه به بسیاری از نیازهای حیاتی دانشجویان که سالن مطالعه یکی از آنهاست، توجه نمي‌شود.


سهراب‌زاده سرپرست دانشگاه پیام‌نور ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: پيش از اين به دليل اينكه دانشگاه پیام‌نور مرکز ایلام در داخل دانشگاه پیام نور جامع استان ادغام شده بود، سالن مطالعه در محل کتابخانه مرکزی قرار داشت و دانشجویان از آن استفاده می کردند.

وی افزود: اما از سال گذشته طرح تفکیک مرکز ایلام از دانشگاه جامع پیام نور استان با هدف خدمات رسانی بهتر و منظم تر در دستور کار قرار گرفت و براين اساس در بسیاری از فضاها تغییر کاربری ایجاد شد.

به گفته سرپرست دانشگاه پیام‌نور ایلام، در ساختمان جدید تاسيس سالن مطالعه، کتابخانه مرکزی و آمفی تئاتر در نظر گرفته شده است که تاکنون 10 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وي فضاسازی داخلی دانشگاه، محوطه سازی، تاسیس آزمایشگاه گروه کشاورزی، ایجاد ایستگاه هواشناسی، ایجاد یک باب گلخانه آموزشی، تاسيس کارگاه مشترک با فنی و حرفه ای استان ، راه اندازی بوفه دانشجویی را از دیگر برنامه های اندیشیده شده برای دانشگاه در ساختمان جدید عنوان کرد

کلمات کلیدی: دانشگاه پیام نور ایلام، کمبود امکانات دانشگاه پیام نور ایلام، دانشگاه پیام نور، سالن مطالعه دانشگاه پیام نور ایلام

آمار بازدید: 431 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image