ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه برنامه‌هاي وزارت علوم براي استقبال از دانشجويان جديدالورود (مرداد 91)

برنامه‌هاي وزارت علوم براي استقبال از دانشجويان جديدالورود (مرداد 91)

مدیر کل دفتر مطالعات فرهنگی و برنامه‌ریزی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از برنامه‌های ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود با محوریت ارتباط خانواده و دانشگاه خبر داد.


علی آدمی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در راستای برنامه‌های این دفتر برای دانشجویان جديدالورود اظهار کرد: غني‌تر كردن برنامه‌هاي مستمر و منظم استقبال از دانشجويان جديدالورود، حفظ ارتباط با آنان تا پايان فارغ‌التحصيلي و استفاده از دانشجویان برای مشاركت در برنامه‌هاي فرهنگی و اجتماعی از جمله برنامه‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی برای دانشجویان جدیدالورود است.

وی با تأكيد بر اهميت و ضرورت خانواده در تأمين سلامت رواني دانشجويان، افزود: تعامل خانواده و دانشگاه به منظور ارتقای سطح سلامت رواني خانواده‌ها، دانشجويان و همچنین فضاي دانشگاه باید در دستور کار معاونت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها نیز قرار بگیرد.

مدیرکل دفتر مطالعات دفتر مطالعات فرهنگی وزارت علوم با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای تعامل بهتر و بیشتر خانواده و دانشگاه، گفت: رصد فرهنگي فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و بحث كارنامه فرهنگي دانشجويان نیز از جمله سایر اقداماتی است که در دستور کار این دفتر قرار گرفته است.

وی با بيان اينكه شوراي فرهنگي خوابگاه‌ها را در شهر تهران راه‌اندازي كرده‌ايم، اضافه کرد: اين شورا ظرفيت خوبي براي برگزاري جلسات دوره‌اي با خانواده‌هاي دانشجويان، بويژه دانشجويان ساكن خوابگاه دارد.

آدمی پيشنهاد کرد: طراحي و راه‌اندازي پرتال جامع دانشجويان ايران كه در آن امكان برقراري ارتباط آسان و روان بين خانواده و دانشگاه و بالعكس، دانشجو و خانواده‌اش و بالعكس و خانواده‌هاي دانشجويان با يكديگر تدارك در دستور کار قرار گیرد.

وی در پایان ضمن اعلام آمادگی دفتر مطالعات فرهنگی وزارت علوم براي همكاري در تدوين محتوا، برگزاري كارگاه و نشست تخصصي در حوزه‌هاي مرتبط با این مسئله، خاطر نشان کرد: این دفتر با همكاري نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها، از پايان‌نامه‌ها و طرح‌هاي مرتبط با تحكيم تعامل خانواده و دانشگاه حمایت خواهد کرد.

کلمات کلیدی: استقبال از دانشجويان جديدالورود، استقبال از دانشجويان جديدالورود کنکور 91، برنامه‌های ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود، برنامه‌های ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود سال تحصیلی 91_92

آمار بازدید: 492 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image