ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه معاون بورس و دانشجویان خارج سازمان اموردانشجویان منصوب شد

معاون بورس و دانشجویان خارج سازمان اموردانشجویان منصوب شد

دکتر مجتبی صدیقی رئیس سازمان اموردانشجویان با صدور حکمی دکترعلی اصغر رستمی ابوسعیدی را به عنوان معاون بورس و امور دانشجویان خارج این سازمان منصوب کرد.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، درحکم ابلاغی رئیس سازمان اموردانشجویان به معاون بورس و اموردانشجویان خارج این سازمان آمده است : رجاء واثق دارم که براساس راهبردهای دولت تدبیر و امید و اهداف، خط مشی ها و برنامه های کلان سازمان و همکاری و همیاری دانشگاهیان به ویژه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در ارتقاء و تعالی کیفی هرچه بیشتر امور بورس داخل و خارج، گام های موثر و مفیدی برخواهید داشت.

دکترعلی اصغر رستمی ابوسعیدی استاد پایه 42 و دارای دکترای زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه لیورپول انگلستان می باشد و از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی وی می‌توان به: مشاور معاون رئیس جمهور در امور میراث فرهنگی،مشاور وزیرعلوم در جذب کمک‌های مردمی، ،نماینده وزارت علوم در امور بازسازی علمی- آموزشی افغانستان،مدیر کل ارزیابی وعملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم، رئیس دانشگاه‌های سیستان وبلوچستان، بین المللی کیش، شهید باهنرکرمان، رئیس موسسات آموزش عالی علمی- کاربردی وزارت صنایع ومعادن و موسسه آموزش عالی علمی- کاربردی مهارت ،رئیس کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه‌های جنوب، جنوب شرق و جنوب غرب، ودبیر هیات امنای دانشگاه‌های جنوب شرق اشاره کرد.

آمار بازدید: 382 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
ali دوشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۲:۴۵

کی به فکر ماست.(ببخشید بی ربطه ولی جایی نبود این حرفو بزنم) من دانشجوی دکتری در حال فارغ التحصیلی هستم. با بدبختی و کلی زحمت درس خوندیم و یک سال و نیمه پرونده من در دست بررسی برای بورس وزارت علومه. حالا جلو بورس رو گرفتن( و زدن رو سامانه سندباد که فعلا تعطیله(مصوبه مورخ ۹۲/۱۰/۱۸ شورای مرکزی بورس ).یعنی چی؟کی به کیه؟ . زورتون به ما میرسه فقط؟ کجا باید این حرفو بزنم؟به کی بگم؟