ارتباط مستقیم با 30743 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آغاز فراخوان کرسی علمی ورزشی در پیام‌نور استان زنجان (22 خرداد 92)

آغاز فراخوان کرسی علمی ورزشی در پیام‌نور استان زنجان (22 خرداد 92)

فراخوان کرسی علمی ورزشی ششمین المپیاد دختران دانشگاه‌های پیام‌نور کشور در استان زنجان منتشر شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، این کرسی علمی ورزشی با موضوع مدیریت برگزاری رویدادهای ورزشی با همکاری اداره کل تربیت بدنی سازمان پیام نور برگزار می‌شود.

مهلت ارسال آثار به این کرسی علمی تا دهم مرداد‌ماه و زمان داوری آثار تا 17 مردادماه سال جاری اعلام شده است و تمامی صاحب‌نظران، اعضای هیئت علمی و دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور می‌توانند در این کرسی شرکت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند خلاصه نقد یا نظر خود را در قالب فرم ویژه موجود در سایت zanjanpnu.ac.ir تنظیم کرده و آثار خود را حداکثر در یک صفحه و 400 کلمه به دبیرخانه المپیاد ورزشی به آدرس پست الکترونیکی admin@zanjanpnu.ac.ir ارسال کنند.

لازم به ذکر است، چکیده آثار ارسالی پس از بررسی توسط شورای تخصصی کرسی در کتابی جامع منتشر و به همه نظرات دریافت شده توسط دبیرخانه گواهی اهدا می‌شود.

بدیهی است گردهمایی مذکور ویژه اعضای هیئت علمی تربیت بدنی و علوم ورزشی سراسر کشور (سراسری، آزاد و پیام نور) بوده و دانشجویان در صورت پذیرش نظر خود می‌توانند مجوز حضور در این رویداد را دریافت کنند.

کلمات کلیدی: پیام‌نور استان زنجان، پیام‌نور، استان زنجان، پیام‌نور زنجان، اخبار پیام‌نور، اخبار جدید پیام‌نور، دانشگاه پیام‌نور، کرسی علمی ورزشی، کرسی علمی ورزشی پیام نور

آمار بازدید: 351 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image