ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پایان مصاحبه متقاضیان استخدام هیئت علمی در دانشگاه پیام‌نور (19 خرداد 92)

پایان مصاحبه متقاضیان استخدام هیئت علمی در دانشگاه پیام‌نور (19 خرداد 92)

رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد از پایان مصاحبه متقاضیان جذب هیئت علمی فراخوان بهمن 91 در دانشگاه پیام‌نور این استان خبر داد.


رضا یوسف‌وند در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: مصاحبه جذب هیئت علمی فراخوان بهمن 91 که از هفته گذشته در دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده بود، این هفته به پایان می‌رسد و تا پایان هفته به ستاد جذب سازمان مرکزی دانشگاه ارسال خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: متقاضیان جذب هیئت علمی 91 که در فراخوان بهمن‌ماه از طریق سامانه جذب وزارت علوم ثبت‌نام و یکی از مراکز و واحدهای استان کهگیلویه و بویراحمد را انتخاب کردند، یازدهم تا سیزدهم خرداد‌ماه جهت انجام مصاحبه حضوری فرا خوانده شدند.

یوسف‌وند گفت: این دانشگاه در سطح استان 99 نفر در هفت رشته مصاحبه حضوری به عمل آورد و نتایج را تا پایان این هفته به ستاد جذب سازمان مرکزی ارسال خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رشته‌های روانشناسی، تربیت بدنی، کامپیوتر، مدیریت، حسابداری، مکانیک و حقوق رشته‌های مورد تقاضای این دانشگاه بود.

کلمات کلیدی: دانشگاه پیام‌نور، استخدام دانشگاه پیام‌نور، جذب دانشگاه پیام‌نور، استخدام مدرس دانشگاه پیام‌نور، جذب مدرس دانشگاه پیام‌نور، مصاحبه دانشگاه پیام‌نور، جذب هیئت علمی، استخدام هیئت علمی، پیام نور

آمار بازدید: 1191 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image