ارتباط مستقیم با 30613 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی استقبال کم پزشکان از جذب هیات علمی شدن در دانشگاه علوم‌پزشکی ایلام (17 خرداد 92)

استقبال کم پزشکان از جذب هیات علمی شدن در دانشگاه علوم‌پزشکی ایلام (17 خرداد 92)

معاون آموزشی دانشگاه علوم‌پزشکی ایلام با اشاره به اخذ مجوز جذب 60 عضو هیات علمی در سال 92، گفت: متاسفانه به دلیل اینکه این دانشگاه از دانشگاه‌های کم برخوردار است در فراخوان‌های عمومی به علت عدم استقبال پزشکان معمولا به تعداد کل ظرفیت جذب نمی‌شوند.




دکتر پرویز کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اینکه این دانشگاه در سال گذشته از دانشگاه تیپ 3 به دانشگاه تیپ 2 ارتقا یافت، اظهارکرد: هم اکنون 1700 دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی مشغول به تحصیل هستند.



وی با اشاره به راه‌اندازی سه رشته جدید آسیب‌های اجتماعی، میکروبیولوژی، ایمونولوژی در مقطع دکترای تخصصی پژوهشی، از ایجاد سه رشته کارشناسی ارشد اپیدمیولوژی، آناتومی، میکروبیولوژی و آموزش بهداشت و کارشناسی حشره شناسی خبر داد.



معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به اخذ مجوز جذب 60 عضو هیات علمی در سال 92، گفت: متاسفانه به دلیل اینکه دانشگاه ایلام از دانشگاه‌های کمتر برخوردار هستند، در فراخوان‌های عمومی به علت عدم استقبال پزشکان معمولا به تعداد کل ظرفیت جذب نمی‌شوند.



وی ادامه داد: به جهت افزایش علاقه‌مندی پزشکان ارائه مطب را یکی از امکانات برای اعضای هیات علمی در نظر گرفته‌ایم که در این زمینه از سوی وزارت بهداشت مورد سوال هستیم که چرا اعضای تمام وقت جغرافیای کمی داریم، اما با وجود منع قانونی که در مقررات جذب هیت علمی است به منظور ایجاد تمایل در اساتید این کار را انجام می‌هیم.



کریمی با اشاره به رشته‌های پرستاری سالمندان و دستیار اطفال داخلی به عنوان دو رشته در حال راه‌اندازی در دانشگاه علوم پزشکی ایلام، افزود: مکاتبات برای ایجاد این رشته‌ها انجام شده است و این دو رشته هم اکنون در شورای گسترش وزرات بهداشت در حال بررسی است.



وی با تاکید بر اینکه افزایش دانشجو هم اکنون از سیاست‌های این دانشگاه نیست، اظهار کرد: همین تعداد دانشجویی که هم‌اکنون در دانشگاه وجود دارند، اضافه‌تر از ظرفیت هستند که بنا به تصمیم سازمان سنجش در این دانشگاه پذیرفته شده‌اند، بنابراین فعلا تصمیمی برای افزایش ظرفیت نداریم.



معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در پایان از احداث ساختمان جدیدی برای رشته پزشکی در مجتمع پردیس دانشگاهی ایلام خبر داد و گفت: متاسفانه هم اکنون به دلیل کمبود اعتبار ساخت این دانشکده به تعویق افتاده است و درخواست کمک از وزارت بهداشت برای ساخت این دانشکده را ارائه کرده‌ایم.

کلمات کلیدی: جذب هیات علمی، جذب هیات علمی دانشگاه، استخدام هیات علمی، دانشگاه علوم‌پزشکی ایلام، اخبار دانشگاه علوم‌پزشکی ایلام، استخدام دانشگاه علوم‌پزشکی ایلام، جذب دانشگاه علوم‌پزشکی ایلام، استخدام پزشک، جذب پزشک

آمار بازدید: 536 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image