ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ایجاد شهرک های ICT در دانشگاههای کشور (24 اردیبهشت 92)

ایجاد شهرک های ICT در دانشگاههای کشور (24 اردیبهشت 92)

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از برنامه های این وزارتخانه برای ایجاد شهر ICT در منطقه ویژه اقتصادی فرودگاهی پیام و نیز ایجاد شهرکهای ICT در دانشگاههای کشور با هدف توسعه علمی، تکنولوژیکی و اقتصادی کشور در سطح منطقه خبر داد.


به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرم پور با بیان اینکه شهر ICT منطقه خدمات هوایی و فرودگاهی پیام براساس مطالعات صورت گرفته روی پروژه های مشابه انجام شده در کشورهای مختلف طراحی می شود اظهار داشت: شهر ICT در مجموعه خدمات هوایی و منطقه ویژه پیام با سیاستگذاری و هدایت وزارت ارتباطات ایجاد خواهد شد.

رئیس شورای راهبردی شرکت خدمات هوایی پیام با اشاره به ایجاد شهرک های ICT در دانشگاه ها، افزود: شهر ICT علاوه بر فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی، کارکرد عملیاتی و اقتصادی به منظور حضور در بازارهای جهانی است.

وی خاطرنشان کرد: با راه اندازی کامل این شهر شاهد توسعه علمی، تکنولوژیک و اقتصادی در منطقه و سطح کشور خواهیم بود.

معاون وزیر ارتباطات تصریح کرد: وزارت ارتباطات به عنوان متولی، سیاسگذار و ناظر در این حوزه این پروژه را عملیاتی خواهد کرد.

وی با اشاره به اقلام در دست اجرا در شورای راهبردی شرکت خدمات هوایی پیام گفت: در این شورا موارد و موانع احتمالی موجود بررسی و بر اساس سیاستگذاری های کلان، تصمیم گیری می شود.

کرم پور مجموعه خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام را یکی از بخش های ارزشمند زیرمجموعه وزارت ارتباطات برشمرد که به دلیل موقعیت مکانی و شرایط ویژه ای که دارد، امکان رشد و استفاده در حوزه های مختلف از جمله هاب پستی را دارد.

کلمات کلیدی: شهرک های ICT، ایجاد شهرک های ICT، اخبار شهرک های ICT، شهرک های ICT در دانشگاهها، دانشگاههای کشور، اخبار دانشگاههای کشور، اخبار جدید دانشگاههای کشور

آمار بازدید: 190 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image