ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاههای کشور به آموزشهای پلیس ناجا ورود پیدا می کنند (23 مهر 91)

دانشگاههای کشور به آموزشهای پلیس ناجا ورود پیدا می کنند (23 مهر 91)

معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی اعلام کرد که دانشگاههایی که با مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری تفاهم نامه علمی و تحقیقاتی دارند در آموزشهای ناجا ورود پیدا کرده و همکاری می کنند.


به گزارش خبرنگار مهر، سردار شکری پور- معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به همراه سرهنگ کاظم جوانمردی - رئیس دفتر کاربردی و مطالعات و تحقیقات انتظامی استان فارس با جعفر مهراد - رئیس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام امروز دیدار و گفتگو کردند.

این دیدار در راستای همکاریهای دو جانبه این موسسات با پلیس جمهوری اسلامی ایران در حوزه های آموزش و تحقیقات علمی صورت گرفت.

در این ملاقات، سردار شکری پور نیازهای آموزشی و تحقیقاتی را بویژه در راستای همکاری دانشگاه های جهان اسلام و بر برگزاری دوره های آموزشی تخصصی مورد نیاز ناجا تأکید کرد.

وی همچنین بر توسعه آموزشی و تحقیقاتی در ناجا اشاره کرد و اظهار داشت: ناجا مصمم است طبق سند چشم انداز در ایران 1404 از نظر علمی برتر از پلیس سایر کشورهای منطقه باشد و از این رو سرمایه گذاری در آموزشهای علمی و تحقیقات تخصصی در ناجا از اولویت بالایی برخوردار است.

به گفته سردار شکری پور، مقرر شد دانشگاههایی که با مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و ISC تفاهم نامه علمی و تحقیقاتی دارند به اتفاق هم در آموزشهای ناجا ورود پیدا کرده و همکاری کنند.

همچنین مهراد در مورد ظرفیتها و توانمندیهای موسسات تحت مدیریت خود در سطح ملی و منطقه ای به مواردی اشاره کرد و استفاده از امکانات موجود در داخل کشور را برای آموزشهای علمی و تحقیقات تخصصی در یک سطح بالا برای پلیس جمهوری اسلامی ایران برشمرد.

مرور برنامه های درسی دانشگاه علوم انتظامی و احتمال بازنگری در این برنامه ها توسط متخصصین دانشگاهی همچنین استفاده از قابلیتهای موجود در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از مباحث دیگری بود که در این ملاقات مورد توجه قرار گرفت.

کلمات کلیدی: آموزشهای پلیس ناجا، همکاری دانشگاهها و پلیس ناجا، دانشگاه و پلیس

آمار بازدید: 379 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image