ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی دانشکده علوم پزشکی مراغه آغاز به کار کرد (20 اردیبهشت 92)

دانشکده علوم پزشکی مراغه آغاز به کار کرد (20 اردیبهشت 92)

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مراغه افتتاح و فعالیت رسمی خود را از امروز آغاز کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، علیرضا یعقوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز عصر امروز در مراسم افتتاح دانشکده مراغه اظهار کرد: دانشکده علوم پزشکی مراغه با تصویب شورای گسترش وزارت بهداشت و درمان از امروز فعالیت کاری خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه شبکه بهداشت و درمان مراغه و دانشکده پرستاری و مامایی این شهر در قالب دانشکده علوم پزشکی به فعالیت ادامه می‌دهند، افزود: از مهرماه امسال در رشته دکترای عمومی این دانشکده نزدیک به 50 نفر دانشجو پذیرش خواهد شد؛ مراغه از قطب‌های مهم درمانی در استان آذربایجان شرقی است و با بهره‌برداری از بیمارستان تخصصی ابوعلی سینای این شهر امکانات آموزشی دانشکده علوم پزشکی مراغه تکمیل می‌شود.

ایجاد بیمارستان 48 تختخوابی بخش خصوصی در مراغه

نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی نیز در مراسم افتتاح دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: در بودجه امسال کشور بودجه مستقل برای دانشکده علوم پزشکی مراغه اختصاص یافته است.

مهدی دواتگری افزود: دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی مراغه با امکانات موجود خود شامل دو بیمارستان و ده‌ها مرکز بهداشتی و درمانی هم‌اکنون به بسیاری از شهرهای منطقه خدمات درمانی ارائه می‌دهد.

وی از ایجاد بیمارستان 48 تختخوابی بخش خصوصی در مراغه خبر داد و افزود: مجوز ساخت این بیمارستان صادر شده و بزودی عملیات ساخت آن آغاز خواهد شد.

در پایان این مراسم، تابلوی دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی مراغه رونمایی شد. هم‌اکنون در دانشکده علوم پزشکی مراغه 500 دانشجو در پنج رشته کارشناسی پرستاری و مامایی به تحصیل اشتغال دارند.

کلمات کلیدی: دانشکده علوم پزشکی مراغه، دانشکده، علوم پزشکی، مراغه

آمار بازدید: 2035 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image