ارتباط مستقیم با 30712 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی دانشکده تغذیه و علوم‌غذایی شیراز مستقل شد (4 شهریور 92)

دانشکده تغذیه و علوم‌غذایی شیراز مستقل شد (4 شهریور 92)

مدیر گروه تغذیه دانشکده بهداشت و تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: پس از رایزنی‌های متعدد، دانشکده‌ تغذیه و علوم غذایی مستقل شد.




به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه فارس، محمد حسن افتخاری با بیان اینکه این رخداد با موافقت هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز و از تیرماه امسال عملیاتی شده است، اظهارکرد: گروه تغذیه دانشکده بهداشت و تغذیه سال 1364 تاسیس شد و رسالت خود در ابعاد مختلف از جمله آموزش و فرهنگ‌سازی تغذیه صحیح، تغذیه بالینی، برنامه ریزی و نیاز سنجی تغذیه، انجام تحقیقات و آموزش نیروهای توانمند را آغاز کرد.



وی افزود: اقدامات انجام شده طی چند سال اخیر نظیر تربیت دانشجو در رشته علوم تغذیه در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، تاسیس و پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی ارشد رشته تحصیلی علوم بهداشتی در تغذیه و اخذ مجوز تاسیس دوره کارشناسی ارشد بهداشت و ایمنی مواد غذایی در راستای ایفای نقش موثرتر این گروه آموزشی بوده است.



افتخاری گفت: با توجه به روند روبه رشد بیماری‌های مرتبط با تغذیه و افزایش چشمگیر توقعات بخش‌های مختلف درمانی از این گروه، ضرورت ایجاد گرایش‌های جدید در این شاخه از علم و حضور موثرتر و پرنگ‌تر متخصصان این رشته در جامعه و ایجاد قطب آموزشی تغذیه در جنوب کشور، ایجاد دانشکده تغذیه و علوم غذایی را به‌عنوان یک نیاز، لازم و ضروری کرده بود.


کلمات کلیدی: دانشکده تغذیه و علوم‌غذایی شیراز، مستقل شدن دانشکده تغذیه و علوم‌غذایی شیراز، مدیر گروه تغذیه، دانشکده بهداشت و تغذیه، دانشگاه علوم پزشکی شیراز

آمار بازدید: 417 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image