ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی 8 دانشگاه و موسسه تحقيقاتي پزشکی ایران در جمع يك درصد برتر جهان (19 اردیبهشت 92)

8 دانشگاه و موسسه تحقيقاتي پزشکی ایران در جمع يك درصد برتر جهان (19 اردیبهشت 92)

معاون تحقيقات و فناوري وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: تعداد دانشگاهها و موسسات تحقيقاتي علوم پزشكي كشور در فهرست دانشگاهها و موسسات تحقيقاتي يك درصد برتر جهان به 8 مورد افزايش يافت.


به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر مصطفی قانعی گفت: با پيوستن دانشگاه هاي علوم پزشكي ايران، مشهد و انستيتو پاستور براي نخستين بار در فهرست دانشگاه ها و موسسات تحقيقاتي يك درصد برتر جهان، تعداد دانشگاه ها و موسسات تحقيقاتي علوم پزشكي كشور در اين فهرست به 8 مورد افزايش يافت.

وی گفت: 7 دانشگاه‌ علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني تهران، شهيد بهشتي، شيراز، اصفهان، تبريز، مشهد و ايران به همراه انستیتو پاستور در ميان فهرست دانشگاه‌ها و موسسات تحقيقاتي يك درصد برتر جهان قرار گرفته‌اند.

قانعی افزود: روند رشد رتبه دانشگاه‌هاي‌ علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني كشور در رتبه بندي ESI در كليه گرايش‌هاي علوم تا ابتداي می سال 2013 ميلادي بر اساس تعداد مقالات و نسبت به تاريخ مشابه در سال قبل حاكي از آن است كه دانشگاه علوم پزشكي تهران با 92 رتبه بهبود به رتبه 492، دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي با 77 رتبه بهبود به جايگاه 884، دانشگاه علوم پزشكي شيراز با 78 رتبه بهبود به جايگاه 1303، دانشگاه علوم پزشكي اصفهان با 228 رتبه بهبود به جايگاه 1550 در ميان دانشگاه‌ها و موسسات تحقيقاتي يك درصد برتر جهان دست يافته‌اند.

وي اضافه كرد: دانشگاه علوم پزشكي تبريز با رتبه 1637، دانشگاه علوم پزشكي مشهد با رتبه 1841، انستيتو پاستور ايران با رتبه 2128 و دانشگاه علوم پزشکی ایران با رتبه 2134 براي نخستين بار در فهرست دانشگاه‌ها و موسسات تحقيقاتي يك درصد برتر جهان قرار گرفته‌اند.

معاون تحقيقات و فناوري وزیر بهداشت با اشاره به بهبود رتبه تمام دانشگاه‏هاي برتر در گرايش پزشكي باليني گفت: در گرايش پزشكي باليني دانشگاه علوم پزشكي تهران با 38 رتبه بهبود به رتبه 214، دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي با 66 رتبه بهبود در جايگاه 468، دانشگاه علوم پزشكي شيراز با 22 رتبه بهبود به جايگاه 552 و دانشگاه علوم پزشكي اصفهان با 20 رتبه بهبود در جايگاه 735 قرار دارند. انستيتو پاستور ايران نیز با رتبه 1854 و دانشگاه‌هاي علوم پزشكي تبريز با رتبه 913، مشهد با رتبه 987 و دانشگاه علوم پزشکی ایران با رتبه 1057 در گرايش پزشكي باليني در سال جاري ميلادي در فهرست دانشگاه‌ها و موسسات تحقيقاتي يك درصد برتر جهان قرار گرفته اند.

به گزارش مهر، در اين نظام رتبه‌بندي اطلاعات مربوط به دانشگاه‌ها و موسسات تحقيقاتي آورده شده كه بر مبناي آستانه‌هاي تعيين شده جزء دانشگاه‌ها و موسسات تحقيقاتي يك درصد برتر جهان قرار دارند. شرط ورود يك موسسه علمي به اين نظام رتبه‌بندي تعداد ارجاع به مقالات اصيل و مروري منتشر شده در پايگاه داده اطلاعات علمي Web of Science برابر يا بيش از آستانه هاي تعيين شده است.

کلمات کلیدی: موسسه تحقيقاتي پزشکی، دانشگاههای برتر، موسسه تحقيقاتي پزشکی برتر، موسسه تحقيقاتي پزشکی برتر جهان، يك درصد برتر جهان

آمار بازدید: 339 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image