ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آغاز نهضت کاربردی کردن پایان نامه ها در دانشگاه محقق اردبیلی (مرداد 91)

آغاز نهضت کاربردی کردن پایان نامه ها در دانشگاه محقق اردبیلی (مرداد 91)

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از آغاز نهضت کاربردی شدن پایان نامه ها در این دانشگاه خبر داد و گفت: 90درصد پایان‌نامه های دانشگاه محقق اردبیلی به سمت کاربردی شدن حرکت کرده است.


دکتر مسعود گنجی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: نهضت کاربردی کردن پایان‌نامه‌های دانشجویی در دانشگاه محقق اردبیلی از سال گذشته آغاز شد.

وی ادامه داد: سال گذشته در فراخوانی از تمام ادارات و کارخانه‌های فعال در سطح استان درخواست کردیم تا نیازها و مشکلات خود به ویژه در بخش های کشاورزی و فنی به دانشگاه ارسال کنند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی افزود: پس از جمع آوری عناوین مختلف نیازهای استان آن را به شورای پژوهشی دانشگاه ارسال کردیم و سپس پس از فعالیت های که صورت گرفت، مشکلات استان به موضوع پایان نامه تبدیل شد و برای ارایه و کاربردی شدن به دانشکده ها اعلام شد.

وی افزود: اکنون در بخش کشاورزی و فنی 90 درصد پایان نامه‌های دانشگاه درحال کاربردی شدن است تا از این طریق بتوانیم بخشی از مشکلات جامعه را حل کنیم.

کلمات کلیدی: دانشگاه محقق اردبیلی، کاربردی کردن پایان نامه های دانشگاه محقق اردبیلی، نهضت کاربردی کردن پایان نامه ها، نهضت کاربردی شدن پایان نامه ها در دانشگاه محقق اردبیلی، پایان‌نامه های دانشگاه محقق اردبیلی

آمار بازدید: 560 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image