ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ارایه 2 ترم مرخصی به دانشجویان باردار و ایجاد مهدکودک در دانشگاه‌ها (28 فروردین 92)

ارایه 2 ترم مرخصی به دانشجویان باردار و ایجاد مهدکودک در دانشگاه‌ها (28 فروردین 92)

مدیر گروه مطالعات زنان و خانواده دفتر مطالعات فرهنگی و برنامه‌ریزی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری راهکارهای وزارتخانه در زمینه افزایش نرخ باروری را تشریح کرد.



فاطمه بلغانی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، یکی از راهکارهای در نظر گرفته شده در زمینه افزایش نرخ باروری را ارائه مرخصی تا سقف دو ترم به دانشجویان باردار عنوان کرد و گفت: همچنین اخیرا نیز تصمیم گرفته شده است که در شرایط خاص میزان مرخصی تا سقف پنج ترم افزایش یابد که البته خاص بودن مشکل دانشجو باید ثابت شود.


وی افزود: همچنین پیشنهادی مبنی بر \"تعیین مکان‌هایی جهت نگهداری کودکان در دانشگاه‌ها\" نیز ارائه شده است که هنوز این پیشنهاد تصویب نشده و در دست بررسی است.


مدیر گروه مطالعات زنان و خانواده وزارت علوم با بیان اینکه ایجاد مکان‌هایی جهت نگهداری کودکان در دانشگاه‌ها هزینه‌ای نخواهد داشت، تصریح کرد: چرا که تنها یک اتاق و دو مربی برای نگهداری کودکان نیاز است، اما از سویی دیگر باعث می‌شود که مادران بتوانند فرزند شیرخوار خود را به دانشگاه بیاورند و وقفه‌ای درطول تحصیل آنها نیز ایجاد نمی‌شود.


به گفته بلغانی، همچنین کارگاه‌های آموزشی در سه بحث ازدواج، مد و مدگرایی و سبک زندگی از سوی این گروه تدارک دیده شده است که در بحث کارگاه‌های سبک زندگی می‌توان به موضوع افزایش نرخ باروری اشاره کرد.

کلمات کلیدی: مرخصی، مرخصی تحصیلی، شرایط مرخصی تحصیلی، مرخصی دانشجویان باردار، دانشجویان باردار، مهدکودک، مهدکودک در دانشگاه

آمار بازدید: 490 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image