ارتباط مستقیم با 30717 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه جزئیات افزایش 5 ترمه مرخصی زایمان دانشجویان (17 فروردین 92)

جزئیات افزایش 5 ترمه مرخصی زایمان دانشجویان (17 فروردین 92)

مدیر کل برنامه ریزی آموزش عالی به جزئیات افزایش 5 ترمه مرخصی زایمان دانشجویان مادر اشاره کرد.


سعید قدیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اضافه کرد: طبق آیین نامه ابلاغ شده به دانشگاهها، دانشجویان مادر تا دو ترم امکان استفاده از مرخصی زایمان را دارند.

وی گفت: سازمان امور دانشجویان و حوزه شورای موارد خاص در ابلاغیه ای به دانشگاهها اعلام کردند که این زمان تا 5 ترم هم قابل افزایش است.

قدیمی در این باره با ذکر توضیحاتی در خصوص پذیرش این مدت مرخصی از سوی معاونت آموزشی وزارت علوم، اظهار داشت: در صورتیکه مرخصی زایمان به عنوان یک مورد خاص در شورای موارد خاص مطرح شود، 5 ترم مرخصی تحصیلی مورد پذیرش معاونت آموزشی قرار می گیرد در غیراینصورت ابلاغیه دو ترم مرخصی در اولویت قرار می گیرد، حتی آیین نامه کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته این دو ترم را مجاز می داند اما ابلاغیه سازمان امور دانشجویان تا 5 ترم را هم مجاز اعلام کرده است.

به گفته مدیر کل برنامه ریزی آموزش عالی، در شورای موارد خاص سنواتی شدن یا جزء بازه زمانی آموزشی قرار گرفتن این 5 ترم، پیش بینی شده است.

این مقام مسئول در عین حال خاطر نشان کرد که عملاً جدا شدن دو و نیم ساله دانشجو از یک دوره چهار ساله تحصیلی، لطمه جدی به کیفیت آموزشی می زند، به همین دلیل اصرار داریم که حتماً ابلاغیه دو ترم مرخصی تحصیلی اجرا شود./خبرگزاری مهر

کلمات کلیدی: مرخصی زایمان دانشجویان، افزایش مرخصی زایمان دانشجویان، تغییر مرخصی زایمان دانشجویان، جزئیات مرخصی زایمان دانشجویان، مرخصی زایمان دانشجویان مادر

آمار بازدید: 319 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image