ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش 10 مركز تحقیقاتی در دانشگاه علوم پزشكی مشهد راه اندازی می شود (مرداد 91)

10 مركز تحقیقاتی در دانشگاه علوم پزشكی مشهد راه اندازی می شود (مرداد 91)

معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشكی مشهد گفت :‌از ابتدای امسال تاكنون 10 مركز تحقیقاتی موفق به دریافت موافقت اصولی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكی و یا تصویب شورای پژوهشی دانشگاه شده اند.


به گزارش دانشگاه علوم پزشكی مشهد ، دكتر محسن تفقدی اظهار داشت :‌بر این اساس مراكز تحقیقاتی سلامت زنان ، جراحی آندوسكوپیك ، بیماری های ریوی و سل ، پاتولوژی مولكولی سرطان ، سامانه های نوین دارو رسانی، پیوند كلیه موفق به دریافت تائید از معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكی شده اند.

وی ادامه داد: مراكز تحقیقاتی ژنتیك ، ایمنی بیمار و ارتقاء كیفیت سلامت و اعتیاد در شورای پژوهشی دانشگاه به تصویب رسیده اند .

وی با اشاره به اینكه در حال حاضر 40 مركز تحقیقاتی در دانشگاه علوم پزشكی مشهد فعالیت می كند اظهار داشت :‌ایجاد مراكز تحقیقاتی و حضور اعضاء هیئت علمی ، پژوهشگران و محققان نقش مهمی در دستیابی به اهداف 1404 و رسیدن به جایگاه برتر منطقه خواهد داشت .

معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشكی مشهد همچنین از تصویب نخستین پژوهشكده دانشگاه در شورای گسترش وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكی خبر داد و اظهار داشت : پژوهشكده علوم و فنون دارویی در قالب سه مركز تحقیقات بیوتكنولوژی، نانوتكنولوژی و علوم دارویی پس از تصویب در وزارت بهداشت ، مصوبه شورای گسترش این وزارت را نیز اخذ كرد .

محسن تفقدی خاطر نشان كرد : در حال حاضر پژوهشكده علوم دندانی دانشگاه هم در نوبت تصویب شورای گسترش وزارت بهداشت قرار گرفته است و به جز این، ایجاد دیگر پژوهشكده ها و اخذ مجوز از شورای گسترش در دستور كار قرار گرفته است .

وی با اشاره به اینكه به منظور گسترش فعالیتهای تحقیقاتی و دستیابی به اهداف دانشگاه در راستای افق 1404 ایجاد 10 پژوهشكده جدید در شورای دانشگاه به تصویب رسیده است خاطر نشان كرد :‌وجود 40 مركز تحقیقاتی در دانشگاه علوم پزشكی مشهد توانمندی و ظرفیت مناسبی برای ایجاد پژوهشكده ها به شمار می رود .

منبع: ایرنا

کلمات کلیدی: دانشگاه علوم پزشكی مشهد، مراکز تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشكی مشهد، دكتر محسن تفقدی، تعداد مراکز تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشكی مشهد، پژوهشكده علوم و فنون دارویی دانشگاه علوم پزشكی مشهد

آمار بازدید: 410 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image