ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار بنیاد تعاون زندان های استان کرمان دو هزار شغل ایجاد می کند (24 فروردین 92)

بنیاد تعاون زندان های استان کرمان دو هزار شغل ایجاد می کند (24 فروردین 92)

مدیرعامل بنیاد تعاون زندان های استان کرمان گفت: سهم بنیاد تعاون زندان های استان از برنامه ایجاد 20 هزار شغل برای زندانیان در سال جاری با توجه به بخشنامه بنیاد تعاون کشور دو هزار شغل است.

ˈمهدی شجاعیˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه اشتغال و حرفه آموزی از اولویت های سازمان زندان هاست و شغل در وضعیت رفتاری و کرداری مددجویان تاثیر بسزایی دارد لذا ایجاد شغل و اشتغالزایی برای مددجویان از مهمترین اهداف این بنیاد است.
وی خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم تعداد کارگاه های صنایع دستی و فنی و حرفه ای را در زندان ها چند برابر افزایش و شغل های در جا از قبیل گیوه بافی، کوبلن دوزی و مروارید بافی را توسعه دهیم.
شجاعی گفت: باید وسایلی که مددجویان برای تولید نیاز دارند و ممنوعیت قانونی ندارد در فروشگاه زندان موجود باشد تا مددجویان به راحتی بتوانند استفاده کنند.
وی از کشت 80 هکتار زمین کشاورزی توسط زندانیان در اردوگاه آبحیات خبر داد و افزود: شغل های زیادی برای مددجویان ایجاد شده و تا پایان سال جاری دو هزار شغل دیگر برای زندانیان ایجاد می شود.
وی از برپایی نمایشگاه دایمی صنایع دستی برای زندانیان خبر داد و گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی را برای فروش و عرضه محصولات تولید شده توسط مددجویان فراهم می کند.

کلمات کلیدی: اشتغال استان کرمان، استخدام استان کرمان، استخدام کرمان، استخدام کرمان سال 92، استخدام کرمان فروردین 92، استخدام بنیاد تعاون، استخدام بنیاد تعاون کرمان

آمار بازدید: 456 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image