ارتباط مستقیم با 30711 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار سایر اخبار محیط خوابگاه فضایی آموزنده برای دانشجویان خوابگاهی است (20 شهریور 92)

محیط خوابگاه فضایی آموزنده برای دانشجویان خوابگاهی است (20 شهریور 92)

معاون دانشجویی دانشگاه شیراز با بیان اینکه دانشگاه شیراز ظرفیت خوابگاهی بالایی در مقایسه با سایر دانشگاه‌های کشور دارد، از اسکان 6500 دانشجو در خوابگاه‌های این دانشگاه خبر داد.




به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه فارس، غلام‌رضا رخشنده‌رو در نشستی خبری با اشاره به اسکان 3000 دانشجوی دختر در 14 خوابگاه‌، اظهارکرد: دانشگاه شیراز ظرفیت خوابگاهی بالایی در مقایسه با سایر دانشگاه‌های کشور دارد.



وی افزود: در دو ماه تعطیلی دانشگاه، در بخشی از خوابگاه‌ها تعمیرات جزیی و در دو خوابگاه تعمیرات اساسی انجام شده است که تنها هزینه انجام تعمیرات خوابگاه شهید دستغیب پسران که بیش از500 دانشجو در آن اسکان داده می‌شوند، بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است.



معاون دانشجویی دانشگاه شیراز با بیان اینکه دانشجویان در خوابگاه‌ها زندگی جدیدی را تجربه می‌کنند، اظهارکرد: افرادی که معمولا در خانه‌های خود دارای اتاقی مجزا بوده‌اند، در محیط‌های خوابگاهی گاه مجبور به حضور در اتاق‌های چهار یا حتی هشت نفره می‌شوند.



وی دوران دانشجویی را آغازی برای ورود افراد به جامعه و پذیرش زندگی جمعی و اجتماعی دانست و گفت: حضور و زندگی در میان گروه زیادی از دانشجویان با فرهنگ‌ها، آداب و رسوم متفاوت که از نقاط مختلف کشور گرد‌هم آمده‌اند، فضایی چالشی و در عین‌حال بسیار آموزنده را برای افراد فراهم می‌کند.



رخشنده‌رو همچنین گفت: امکانات ورزشی و رفاهی دانشگاه شیراز در سطح مطلوبی قرار دارد و دانشجویان می‌توانند از امکانات ورزشی مانند زمین‌های چمن، سالن‌های ورزشی، استخر و دیگر امکانات استفاده کنند.


کلمات کلیدی: محیط خوابگاه، فضایی آموزنده، دانشجویان خوابگاهی، خوابگاه دانشجویی، خوابگاه، دانشگاه شیراز، خوابگاه دانشگاه شیراز

آمار بازدید: 333 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image