ارتباط مستقیم با 30698 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه 10 میلیارد تومان سهم دانشجویان پیام‌نور از اعتبارات صندوق رفاه در سال گذشته (مرداد 91)

10 میلیارد تومان سهم دانشجویان پیام‌نور از اعتبارات صندوق رفاه در سال گذشته (مرداد 91)

رئیس دانشگاه پیام‌نور با اشاره به برخورداری دانشجویان این دانشگاه از اعتبارات صندوق رفاه وزارت علوم، سهم دانشجویان دانشگاه پیام‌نور از این اعتبارات در سال گذشته را حدود 10میلیارد تومان اعلام کرد.


حسن زیاری رئیس دانشگاه پیام‌نور در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان اینکه زمان برگزاری امتحانات برخی از دانشجویان با مشکلات بدهی شهریه مواجه هستند، گفت: با پیشنهاد و تصویب هیئت امنا قرار است از درآمد اختصاصی سال91 این دانشگاه 1.5 درصد به صندوق وام دانشجویی دانشگاه پیام‌نور اختصاص یابد.

وی با اشاره به برخورداری دانشجویان دانشگاه پیام‌نور از اعتبارات صندوق رفاه وزارت علوم، سهم دانشجویان این دانشگاه از این اعتبارات در سال گذشته را حدود 10میلیارد تومان اعلام کرد.

به گفته رئیس دانشگاه پیام‌نور براساس تصویب هیئت امنای این دانشگاه قرار است از درآمد اختصاصی این دانشگاه در سال جاری نیز 1.5 درصد به اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه نیز اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه در مجموع یک، پنجم کل دانشجویان دانشگاه پیام‌نور در زمان برگزاری امتحانات پایان ترم با مشکل شهریه مواجه هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به پایین بودن رقم‌های بدهی دانشجویان، دانشگاه با اختصاص 1.5درصد درآمد اختصاصی خود در سال جاری می‌تواند مشکلات دانشجویان را برطرف کند.

کلمات کلیدی: صندوق رفاه دانشگاه پیام نور، سهم دانشجویان پیام‌نور از اعتبارات صندوق رفاه، دانشجویان دانشگاه پیام نور، حسن زیاری رئیس دانشگاه پیام‌نور، وام دانشجویی دانشگاه پیام‌نور

آمار بازدید: 531 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image