ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه افزایش سطح علمی کشور با برگزاری المپیاد (19 اسفند 91)

افزایش سطح علمی کشور با برگزاری المپیاد (19 اسفند 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور گفت: فعالیت‌های گسترده‌ علمی دانشگاه و برگزاری رقابت‌هایی مانند المپیاد سبب ارتقاء سطح علمی کشور می‌شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا اژدر ظهر امروز در مراسم اختتامیه سومین المپیاد رباتیک دانشگاه پیام نور اظهار کرد: دانشگاه پیام نور که در سال‌های آغازین خود، با تعداد کمی از مخاطبان و رشته‌های محدود آغاز به کار کرد، امروزه المپیادی کشوری در حوزه فناوری رباتیک با کیفیتی مناسب و حضور بیش از 700 استاد و دانشجوی منتخب برگزار کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور افزود: فعالیت‌های گسترده‌ علمی دانشگاه و برگزاری رقابت‌هایی مانند المپیاد سبب ارتقاء سطح علمی کشور شده و این مهم فقط با حضور و ارائه اندیشه‌های نو و خلاقانه‌ای که در سراسر کشور اسلامی‌ ایران وجود دارد، به مقصود می‌رسد.

وی با اشاره به متون درسی و کتاب‌های تالیفی این نهاد علمی گفت: خوشبختانه با توانمندی‌های موجود علمی دانشگاه و همچنین برگزاری متمرکز آزمون‌های دانشگاه پیام نور، دانشجویان پیام نور در بخش کارشناسی ارشد و دکترا شانس قبولی بیشتری دارند.

در ادامه ابراهیم تقی‌زاده، رئیس دانشگاه پیام نور خراسان‌رضوی گفت: انتقال تجربیات بین ذهن‌های خلاقی که در این رقابت بزرگ علمی گرد هم آمده بودند از مهم‌ترین دستاوردهای ماندگار المپیاد است.

وی ضمن تشکر از همه عوامل اجرایی و شرکت‌کنندگان در المپیاد رباتیک اظهار کرد: امیدوارم سومین المپیاد رباتیک این دانشگاه زمینه‌ساز مسیری بهتر برای برگزاری رقابت‌های علمی در سال‌های آینده باشد.

در پایان این مراسم از برگزیدگان این المپیاد در لیگ‌های یازده‌گانه تقدیر شد.

کلمات کلیدی: برگزاری المپیاد، المپیاد، المپیاد دانشجویی، دانشگاه پیام نور، ارتقاء سطح علمی کشور، تاثیر المپیادها در ارتقاء سطح علمی کشور

آمار بازدید: 315 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image