ارتباط مستقیم با 30620 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار المپیاد سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه جامع برگزار می‌شود (14 شهریور 92)

سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه جامع برگزار می‌شود (14 شهریور 92)

سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه جامع در 9 رشته بدمینتون، تکواندو، بسکتبال، شنا، فوتسال، والیبال، دوومیدانی، کاراته و تنیس روی میز برگزار می‌شود.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، این المپیاد در جهت تقویت روحیه، سلامت دانشجویان و ارتقا سطح ورزش حرفه‌ای در بین دختران دانشجو در کشور برگزار خواهد شد.

این مسابقات از 18 تا 24 شهریور به میزبانی تهران انجام می‌شود. در این مدت دانشجویان دختر سراسر کشور در 9 رشته بدمینتون، تکواندو، بسکتبال، شنا، فوتسال، والیبال، دو و میدانی، کاراته و تنیس روی میز به رقابت خواهند پرداخت.

حبیب زاده، دبیر سومین المپیاد درباره برگزاری سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه جامع گفت: همه امکاناتی که باید برای برگزاری یک المپیاد ورزشی در مدت طولانی در نظر گرفته شود را در این مدت فراهم کردیم. به همین منظور مرکز تربیت معلم نسیبه که امکانات ورزشی و سالن‌های مناسبی دارد را برای برگزاری این مسابقات انتخاب شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران در ادامه گفت: در چنین رقابت‌هایی که شرکت کنندگان بسیاری حضور دارند سبب می شود که احساس خود باوری، تبادل اطلاعات و مسائل علمی، مذهبی و آموزشی، آشنایی با نحوه آموزش سایر مراکز علمی کاربردی و شناخت از فرهنگ‌های دیگر نقاط کشور صورت گیرد.

به گفته وی،‌ در 7 روزی که دانشجویان در کنار هم هستند تبادل فکر و انتقال تجربیات آموزشی و علمی انجام می‌شود، مخصوصا اینکه نظام آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهارتی بوده و تجربیات نسبت به مسائل نظری بیشتر است و رشته‌ها متنوع تر و تخصصی تر هستند.

وی در پایان افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی به دلیل تفاوتی که با سایر مراکز آموزشی در سطح کشور دارد امکانات ورزشی کمی دارد. قصد داریم چنین المپیادهایی را در فاصله زمانی کمتر در سطح کشور برگزار کنیم.

شایان ذکر است، مراسم افتتاحیه این المپیاد دوشنبه 18 شهریور ساعت 17 در مرکز تربیت معلم نسیبه برگزار می‌شود.

کلمات کلیدی: المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر، دانشگاه جامع، المپیاد علمی کاربردی، دانشجویان دختر، المپیاد دانشجویان دختر، بدمینتون، تکواندو، بسکتبال، شنا، فوتسال، والیبال، دوومیدانی، کاراته، تنیس روی میز، ارتقا سطح ورزش حرفه‌ای در بین دختران دانشجو، سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر

آمار بازدید: 462 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image